Vad skönt en sov morgon.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 15
Dag 99 på året
 
 
180407 
 
 
GRATTIS 
 
Otto & Ottilia
 
Jag skall sjunga för min dotter i dag 💖
Hon fyller år i dag
GRATTIS
Camilla
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Sov morgon, ja det är en tolknings fråga, jag var inte uppe
fem så det är väl en sov morgon  😊, jag har hunnit med
morgon  stöket och det är ju bra, jag har en liten
sak att stå i innan jag skall börja jobba.
Gratta min dotter.
 
 
En fika och kramar på rad är vad som gäller.
Så nu skall jag inta min frukost och njuta av den.
Det är inte så mycket som händer mer än att jag åker ner
och grattar Camilla på sin födelsedag. Nu och då har jag gott om tid
innan jag börjar jobba.
 
Tar en kaffe och hon har fått en blomma av oss, Det är en grön växt så hon
kan nog hålla den vid liv hoppas jag. Jag skall nu följa med till läkaren 
med Linus, hans knä har tydligen fått en liten känga av något.
Hoppas de inte hittar något. 
 
Läkaren vill inte släppa detta så då blir att åka till Skärholmen och fixa
en röntken. Och det går bra de också. Så då skall jag äta lite
lunch med dom på Thomas jobb. Sen måste jag ta
mig till Masmo och vidare till Glömstaleden.
På jobbet.
Först lämnar jag ett kuvert till chefen
med växeln som blev kvar efter jag köpte cigg till
min kontaktperson. Sen tittar jag in till Eva, hej hej. Nu är jag
här. Så då kan jag kliva in på avd. går in till SSK först, vilken röra Catharina.
Har det hänt så mycket i dag 😊 det blir nog ordning på detta snart. Hon berätta om
dagens händelse. Nu är det bara att gå ut till de andra kollegorna.
 
 
Tar en kaffe och sen är det bara att jobba på.
Det är lite film innan middagen. Här kommer det tre personer 
som vill titta på en lägenhet på A sidan, men det var fel namn. Det
måste vara på C eller D. Vi hitta lägenheten till sist på C sidan, det var bra.
Alla nöjda och det är det som är viktigt.
 
Så kommer jag tillbaka till min sida och hjälper Kurt med matning och disken.
Så är vi klara och det är vissa som vill lägga sig men vi drar ut det lite.
Inte så bra att lägga sig för tidigt det blir en lång natt och det
blir lång nattfasta. Så nu är det i alla fall klart och
klockan är 20.10. Kvällen kan nu börja.
 
 
Jag kör hem och det är först till Camilla
hämta min ost, yoghurt och sen ner till centrum
för att plocka upp Ashani och Juhani. Dom har handlat och
skall hem nu. Fixa middag sent.
 
Hoppas komma i säng snart.
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0