Visit i Ärla

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 13
 
1803231
 
 
Grattis
Ester
Påskafton
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Efter en dusch och lite frukost kan man väl starta denna dag.
Jag mår bra och känner inget av gårdagens kväll. Det är
ju bra som f-n. När jag sitter här och njuter kommer 
först Amanda, Men lägger sig i soffan och tittar
på TV så jag är fortfarande i en njutnings fas.
 
 
 Min lugna morgon, Nea och Jimmie matar djur.
 
Så efter min frukost går jag in och lägger mig i soffan.
Vi kollar på film och så kommer Haylie, efter 5 minuter kommer
Joline. Vi kollar på TV och inväntar resten av familjen. Jimmie kommer
och skall fixa i ordning barnens frukost. Vi sätter oss i köket.
 
 
 Frukost till flickorna
 
Sen tar vi plats i soffan igen.
Ukki kommer upp och vi skall bara 
slappa lite. Kan ju ta barnen ut på promenad
tycker Ukki. Jo det skall väl gå så där vid 11 tar vi barnen
ut på promenad. Vi gick en runda och det är skönt att vara ute.
 
 
Vår långa promenad 
 
Nästan 3 timmar ute
 
 
Kommer hem vid 15 tiden så det blev väldigt sen lunch.
Nu skall vi åka hem för att bara ta det lugnt.
 Vi är hemma vid 18 tiden hem 
Kvällen blir lite tv och så
sova, jag är trött :) 
 
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0