Fika med ACP, länge sen

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.32
 
 
180810
 
 
GRATTIS
 
Lars
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 
Ja då skall jag börja denna freda med en skön dusch efter en jobbig
morgon med ett gnällande fönster och irriterande blåst. Men 
man skall nog inte klaga utan nu är det bara att bita
i hopp och göra en bra dag. Så duschen först
i dag. Så skönt och uppfriskande.
 
Nu tittar jag lite på vädret,
blåser mycket med moln och
så 22,5 grader. Det är alltså en underbar
uppfriskande dag i dag . Skall bli så skönt med
lite fläktande. Jag skall nu fixa frukost så jag kan göra
mig klar för att åka om två timmar. Det är ju då jag åker mot
Skogås.
 
 
Frukost. 
Det är som vanligt en efterlängtad mat stund i mitt
liv och den skall vara så lugn och harmoniskt som helst. Jag
bara njuter av varje tugga och ser till att det tar många minutrar att få i
sig yoghurten. Sen kommer kaffet och då är det som pricken på I:et. Kan alltså
inte vara bättre, tycker jag alltså.
 
 
Ja min son med flickvän kommer hem i dag, hoppas jag hinner
träffa dom innan jag åker i väg, dom har landat och är på
G hem. spännande. Oj nu kommer dom då skall
man kramas. Snacka och höra berättelser.
Så kul kram fina ni. Mycket kärlek.
 
 
Jag åker nu för att
träffa min fina vän ACP, skall
bli så kul, Bee mot Skogås. Det tar 35 minuter dit med
lite köer och så. Men väl framme kommer ACP ner med en biljett
så jag kan parkera där.god frukost med gott sällskap vad mer kan man önska
sig en fredagsmorgon? Nä precis inget annat.
 
 
Vi snacka och hade kul så det är ju bara att tyck synd att timmarna går.
Nu skall jag hem eller ta en fika med Camilla på Brinken det kan
ju vara så bra de då. Juhani och Ashani har sovit och nu är
dom lite så där slappa. Men vad gör det. Jag är ju
hos Camilla och fikar så jag behöver inte
bry mig direkt. 15.00 tar jag då
Bee hem.
 
 
Känner att jag har fått
maximal utdelning på denna
dag och så är ungdomarna hemma.
Jag har fått fina presenter och jag är så glad
att dom är hemma igen. Skall bli så skönt att rå om dom.
Ja jag gör inte så mycket i dag jag har ju bara lite egen tid och lite tv
tittande. Min son köper middag till mig så det känns ju bra han är go han.
 
Jag gör kväll för i morgon är det full fart mot Ärla. 
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0