I dag är det yoga igen

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.33
180816
 
 
GRATTIS
 
Brynolf 
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är redan torsdag i dag, denna vecka har ramlat på så fort.
Jag känner att jag inte har någon som helst lust att den skall 
gå så fort, kan den bromsa lite så jag hinner med det
jag vill, Jag skall ha en lugn och skön dag så
jag är redo för yoga i eftermiddag.
Så skönt så bra så nyttigt
för mig.
 
 
Min dag börjar med
frukost, jag är väldigt sugen på
den i dag. Jag tar som vanligt och läser
lite nyheter medans jag äter så det tar lång tid att få
slut på den. Ju längre tid det tar desto bättre för mig, det är så
grymt skönt att inte få ont i magen. 
 
Min förmiddag består i att jag upptäcker att jag inte alls skall vara hos min läkare 
på måndag, det är ju på tisdag. Det är tandläkaren klockan 8.15 på måndag,
hur kul är det då?? Men så är det när man inte har koll på dagarna eller
något annat överhuvudtaget. Jag bara går upp gör dagen och
sen går i säng. Vissa dagar blir det ju att jag kan fika
mad någon och då är det kul.
 
I dag skall jag fika med Camilla i
eftermiddag. Nu är det inte ens lunch. Juhani
skall ju då ha mat efter som han skall jobba. Så han och jag
skall äta lite så det blir bra. Jag har också lovat Ashani köttbullar med mos.
Juhani  skall nu iväg och jag ser att Ashani kommer hem, men va.... Hur är det här
då? Hon har väldigt ont i sina tår som är domnade och nu även ont i låret så hon kan inte
jobba. Hoppas det går att fixa så hon slipper smärtan.
 
 
 
Jag kollar på tv en stund sen är det då dags att åka till Camilla, hon och Linus
är hemma där vid 13.30, det blir lagom att fika då innan yogan 15.30
Så det är en trevlig liten stund, detta med handlingen får man
in lite här och där det är ju bra. Men det som är på
G nu är Yogan
 
 
Yogan har jag längtat till och det är nu
min tur igen att få njuta i några gånger till, det är
ju 10 gånger man får gå på med yoga. Så jag har tre
gånger kvar. Sen får jag leta på mig någon annan yoga typ
med yoga. Det vill jag ju fortsätta med ger en enorm energi.
 
En timme går fort och nu är det slut, jag skall hem och se till att allt är
bra med Ashani, jag skall också vila lite nu efter detta. så hem
till Tuna. Lite tv och slappa på soffan är det som jag
skall göra. Vid 21 skall jag plocka Juhani.
 
 
Maten startar Ashani med nu när jag
åker till Telefonplan, jag skall plocka  Juhani
så det är bara att åka. När jag väntar på han ringer
jag min man och snackar lite. Det är inte så länge som jag
snackar. Juhani vill att pappa skall lyssna på låten, och det gör han,
låter bra så det är ju något bra detta kan bli något.
 
Väl hemma blir det man och sen tv och sängen
 
Sov gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0