I dag skall vi åter till Tuna

 

SUPER FARMOR BLOGG
V.32
 
 
180812
 
 
GRATTIS
 
Klara
 
 
DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag och massa städning först.
Nä jag tar nog frukost. Det kommer att vara en jobbig
morgon med mycket städning och fixande. Jag vet att det är
bara att bita i hopp och fixa. Till hjälp har jag min son Jímmie. Han
kommer upp vid sju så vi kan starta att fixa altan. Jag det blir ju klart och jag
kan då ta kaffe och smörgås.
 
Haylie är vaken också, sen kommer Joline och hon vill äta lit.
Ja klar du skall. Vi sitter på nystädade altan och min 
son också. Sen kommer andra tjejerna upp och
så kom Ari, herre jävlar vad han är "dålig".
Han tar yoghurt och sen till sängen
igen. Lillevi kommer upp och vi
tar en kaffe.
 
Juhani och Ashani är dom två
som kommer sen. Det dröjer sen fram till 14
innan Kim kommer upp. Och framåt 15 kommer Ari
upp. Slitna män vill jag lova. Så det är ju då bara att se till att 
ta sig en kaffe innan man far hem, Jag, Ashani och Juhani skall hem.
Ari kan INTE köra bil så han får allt bli kvar.
 
Ja vi kör och när vi kommer till Södertälje så måste vi handla på
ICAMAXI Moraberg. Middagen skall fixas och det är Ashani
som står för den i dag. Det blir god pasta rätt med kyckling.
Innan vi når hemmet och middagen
blir det en kaffe på Brinken.
 
Dagen är nu slut och jag också.
Mätt och belåten känner jag mig klar för i dag.
 
Kort från kräftskivan kommer i ett eget inlägg.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0