IKEA utflykt :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.31
 
 
180805
 
 
 
GRATTIS
 
Ulrika & Alrik
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Att bara vara och inte göra något eller på sin höjd ligga på soffan,
det kan ju vara något. Jag känner mig inte motiverad att röra
mig så mycket i dag och absolut inte nu nu just på
morgonen. Det låter inte så roligt, nä håller
med om det, men jag är så off och
ur gängor så det är så det
känns just nu.
 
 
Tar frukost och
hoppas på att jag blir
piggare och hoppas på den 
bästa söndagen just nu. Det kan ju bli
hur bra som helst och hur upprymd som helst.
Jag startar lågt så kommer allt att ge med sig hoppas jag.
 
Camilla kommer när jag står i ett samtal med Nea. Det är ett viktigt samtal
jag pratar med henne så jag pratar färdigt och Ari kastar ut nyckeln. 
Så när jag nu är klar med samtalet så pratar jag med Camilla.
Vi tar en kaffe och funderar på vad vi skall göra.
Ari kommer på idén att åka till IKEA vilken
utmaning gubben. Ja sagt och gjort
vi tittar på lite badrums
möbler och kök.
 
Vi tar en fika också.
Det var meningen att vi skulle
äta på IKEA men hjälp vilka köer, nej där 
kan man få stå i timmar. Vi tar en fika längst ner.
Det blir ju bra, Linus äter pannkakor och vi tar smörgås med kaffe.
Sen skall vi hemåt Camilla släpper oss vid Tempo nere i Tuna. Hon åker hem och
vi handlar mjölk och det vi skulle ha.
 
Väl hemma kollar jag på fina regnväder hade en fin regnbåge vid balkongen. 
Sen kollar jag på tv och har lite slappt ligger på soffan och bara ha
det bra. Maten blir sen för att Ari glömde att sätta på ugnen.
Vi åt 19.30 men gott var det. Nu tittar jag på Parnevik. 
Så min kväll är som allra bäst. 
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0