Jag har besökt gravar i dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.32
 
 
180807
 
 
GRATTIS
 
Dennis & Denise
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag fattar inte detta men nu skall jag allt komma igång med något.
Måste börja röra på mig och inte bara sitta som  jag gör.
Har ingen lust och inte heller är det roligt. Så jaga
mina kompisar och se vem som vill ses över
en kaffe. 
 
 
Nä denna dag eller förmiddag
skall jag vara själv, ladda batterier och 
njuta av att vara lite själv. Det är skönt och tråkigt
på en och samma gång. För man kan relaxa om man är själv.
Det är trevligt med sällskap när man fikar, så ett dilemma för PH kan man
lugnt säga. Jag överkommer det snart och tar nog en sväng till skogskyrkogården för
att plantera en blomma hos Greger.
 
 
Men här skall böja på ruta ett i dag, dusch och badrums stök. Det tar inte så lång tid
men jag startar nu 06.20 så jag kommer igång.  Klar med detta och kläderna är på.
Nu kommer frukosten och den skall njuta så länge det bara går. Jag har bestämt
mig att åka till gravarna i dag, det är Gregers grav först. Så fixar ordning mig
och så kör jag mot Skogskyrkogården.
 
(tyvärr kan jag inte få in kortet)
 
Det blev sen Botkyrka kyrka och en ängel till mor & far.
 
 
Nu skall jag ner till Brinken och ta en fika med Thomas och Camilla.
Det är trevligt att fördriva min tid lite med olika saker, hoppas
minnet stannar längre då. He he he Ja jag skall handla
yoghurt för jag kommer att ha en natt gäst och
han skall ju ha det i morgon.
 
 
Så var det klart och jag far hem för att hitta polisanmälan 
innanför dörren, nu skall man bara kolla lite vad som står i den.
Jo men det vara ju bra så den är jag nöjd med, här står även reg nr på
hans bil. Undra om man skall kolla upp denna människa då. Så jag vet vart han bor.
Ja min eftermiddag skall vara till min sköna ensamhet. Jag skall ladda upp energi så jag kan
vara med Linus i kväll. Han skall ju sova hos mig. Det är länge sen sist nu. Han har en mamma
och pappa period och har då svårt att sova borta.
 
Har ett samtal från Nea i dag och det var intressant de också.
Vi pratar om viktiga saker och att vissa saker är konstiga.
Att man inte reagerar eller gillar saker, ja världen är
så konstig. Men tur att jag har så bra familj där
alla är så enormt bäst. Ja alla vi har
intelligens på att veta att ett
plus ett är två.
 
 
Nu kommer dom och jag skall kolla med han när han vill ha lite mat i magen.
Han har med sig turkosa spagetti, ha ha ha ser riktigt läskigt ut, insekts
liknande mat  ha ha ha. Ja och köttbullar så klart. Men jag har
faktiskt mat till han, jag var ju och handla. Måste vara
Thomas som tog med maten. Han vill ha lite
vatten först och inte alls mat.
 
 
 
Efter en timme skall han ha mat,
ok jag fixar min också då så äter vi tillsammans.
Han dricker rätt mycket vatten så toa besöken kommer tätt.
Jag kollar på Dr. Phil som handlar om panikattacker, intressant.
Så skall vi snart göra kväll och han skall sova han är en smula trött ser jag.
Jag har tittat på "en natt på slottet".
 
Nu är det tandborstning
sen säng dags
 
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0