Kalas i Ärla i dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.33
 
 
180818
 
 
GRATTIS
 
Ellen & Lena
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har vaknat tre gånger i natt och då har det varigt något
som har stört, något som har låtit eller smällt. Hur
och vad det är kan jag inte svara på. Jag tycker 
det har varit jobbig situation kan jag lova.
Nu blev det bara att gå upp och se 
till att få frukost.
 
 
Läsa lite nyheter och sen kolla in
Facebook också det till hör min morgon
rutin som då inte skall ruckas på. Min energi tillförsel 
är hur viktig som helst för mig på morgonen. Allt skall vara så som
jag vill ha det så jag kan återgå till min vardag 
 
Jag skall färga håret på Ahani sen dusch och så mot Ärla det 
blir ju så bra de :) Då är det bara att börja med håret, rött.
Snyggt val och det kan bli bra, Ja nu är det duschen
för mig.. Kläder på och så iväg, Aris bil och
det blir bra de me.
 
Johanna grattis igen då.
Lite bilder
Börjar med att E4 stor still, då skall vi gena genom Södertälje.
Massa MC, det är Mälaren runt, och så bro öppning.
Denna resa tog 45 minuter.
På kalaset var det;
familjen Annorlunda;
Nea, Jimmie, Johanna,Amanda, Jolin och Haylie
Jag och Ari, Annelie och Daniel, Fredrik och Ellie
 
Nya bäbis
 
Johanna får present        Joline är glad att vi kom.
 
Haylie är en zebra kokonh
 
Mer barnbarn
 
Amanda är fin i hatt    Johannas tårta
 
Fin fika och en Hayle
 
Kalas
 
Mer kalas
 
Massa kalas
 
Tresenter
 
Glad tjej
 
Kalas
 
Tårt ätning
 
Och lite mer
 
Mätta gäster och en trött bäbis

Det var en bra eftermiddag och tiden rusar i väg som alltid.
Jag känner att mitt liv gasar på som attans nu så vad skall jag göra
för att bromsa det en smula. Jag försöker med det mesta men det hjälper inte.
Så sanningen är att det rullar på, livet alltså. Jag har ingen broms som kan stanna upp
livets väg. Jag faller med den bara. så.
 
Nu är jag hemma och min man och jag skall kolla film med godis och så.
Det blir deadpool och sen får vi se vad vi skall göra.
 
Då är det kväll och jag skall i säng.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0