Lördag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.31
 
 
180804
 
 
GRATTIS
 
Arne & Arnold
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har inte sovit så bra då jag är jagad i drömmen och
blir störd av alla ljud jag hört. Det är så illa att jag i dag känner
mig en smula deppig. Livets gåta med människors vansinniga utspel.
Har nu tagit fram min frukost och skall njuta av den, hoppas på en super dag.
Jag får nu bearbeta detta och se till att jag kan komma vidare i livet. Skall läsa
lite nyheter nu så jag kan tänka på annat.
 
 
Jag får hit Linus då hans mamma och pappa skall gå på gymmet.
Vi planerar på att gå ut då det börjar regna. Hur fel kan inte
det bli då? Nu är Linus inte så krusidullig utan han
kan allt hitta på något annat att roa sig med.
Så vi är inne och han har en bra stund
också.
 
 
Jag och han åker tillbaka till Brinken då 
jag blir bjuden på lunch, jo då Ari också men han 
är lite extra trött och skall kolla läget på travet. Han skall spela
på några hästar så han vill inte hänga på. Så jag och Linus åker ner till
Brinken själva. Kyckling och sallad blir det. Jag är kvar ett tag och tar kaffe också.
Thomas mamma och pappa skall komma så jag stannar tills dom kommer sen så hälsar
jag på dom och sen åker jag hem.
 
Ari går ner och spelar när jag kommer hem och vi beslutar att  åka till mamma och pappas grav.
Det är lite så att jag behöver fixa lite där. Set inte så kul ut med torra blommor och så.
Hittar ett par fina blommor att sätta här, så jag är nöjd med det och skall åka till
Greger i morgon . Sätta lite fint till han också. En sak som jag upptäcker 
är att många på kyrkogården har fått en mängd blommor av
samma sort.  Det är ju lite så där, ser ut som alla är
släkt eller har samma trädgårdsmästare,
vilket dom har.
 
 
Jag och Ari skall också fixa middag
vilket blir sallad också. Det är ju så varmt
och då kan man äta sallad med en kött eller kyckling bit.
Han sätter in steken tills i morgon  i lergrytan, det kommer att bli smarrigt.
Så skall vi nog fixa lite kväll här då.
 
 
Så då så skall vi  åka hem, kolla film och bara varva.
Det är ju så att det är Hobbit femhäraslaget film och det är ju bara en bra film detta: 
Så den skall vi titta på klockan 21 - 00.30 så där det är en lång film och 
jag hoppas jag kan se hela. Lite kaffe skall nog göra susen.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0