njutningsfull dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.33
 
 
180819
 
 
GRATTIS
 
Magnus & Måns
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag skall ta hand om en söndag, en söndag som är
solig och 19,2 grader just nu 7.30 så jag är klar med badrumsstöket
och skall bara  äta frukost nu och läsa tidningen. Vad har hänt under
kvällen / natten? det är just det som är frågan. Så lite kaffe på det
så blir det bra. Det var de och nu skall man ta en kopp till.
 
 
Klockan springer i väg i dag och jag har fullt upp.
Jag och Ari skall hinna på en liten lunch i skogen, eller
nått. Jag har fixar lunchen väntar nu bara på att han skall
spela klart. Vilket kan ta en evighet, han har spelat sen han vakna.
Som alltid, är det inte på mobilen så är det på datorn. Så roligt det kan vara.
Kom nu gubbe....
 
 
Det blev en fin stilla lunch vid en brygga i Norsborg,
Vattnet kluckar och det blåser men det är så skönt sitter här
en bra tag för att sedan ta en sväng runt Välinge. Det ligger ett
hemvärns läger där, massa  massa hemvärns gubbar där. Det var massa 
tält och fordom, här skall man öva. Helt kul att se att det är verksamhet här.
 
 
Till slut hamna vi på Brinken där jag skall hämta Juhani´s brallor och tröja. Tvättade
av Camilla så nu är massa fläckar borta, bra där. Tack för hjälpen Camilla. Ja 
då skall vi handla och se till att ha alla saker till middagen hemma.
Upp med dessa saker och så till Tullinge, Rickard skall få
en på hälsning. Han har varit på en lång semester så
vi skall bara lyssna på vad han har gjort. Hälsa
på Jack så klart.
 
 
Han visa mig ett spel
som han är väldigt bra på. Det
påminner om Zelda berättar Rickard.,
och vist är han duktig. Han går in i spelet som
alla barn gör. Blir lite okontaktbar , precis som vilken unge
som helst. Han berätta om andra spel också och hur man spelar dom.
Visa mig en väldigt bra "laser" vapen, då kan han leka star wars. Han berätta
att han har simmat i stora havet och haft väldigt skoj. Nu skall vi säga hej då så ses vi igen.
 
 
Middagen skall göras om ett tag det är inge bråttomt direkt. Vi har ju fikat
nyss, och ungdomarna hemma kan säkert vänta, men förbereda kan
jag allt göra. Vi skall också ha filmkväll med allt vad det innebär
 
 
Lägger mig nu trött
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0