sjukgymnasten i Liljeholmen + Yoga i dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.32
180809
 
 
GRATTIS
 
Roland
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det redan torsdag och jag har sagt hej då till gubben och vi ses igen snart.
Det är så kul att bara få vara och så ha det gott i livet. Jag har saker att stå
i idag så som sjukgymnasten i Liljeholmen och yoga senare i dag.
Skall nog hinna med ett besök på jobbet också. Men ruta ett
är klart så ruta två är min frukost och lösning på Expressen.
Let´s go
 
 
Klockan är nu åtta så jag går ner till
Bee och så åker vi mot Liljeholmen och
sjukgymnasten. Hoppas hon är nöjd och att jag
kan börja belasta lite på tummen. Jag har varit nästan
så försiktig hon ville att jag skulle vara. Det är bättre och jag har
inte så ont längre. Så kommer fram där vid 08.40 så det är bara att parkera
Bee och knalla upp. Inte gå till fel hiss nu bara. Jag skall ju ha hiss A i dag, den är till 
Aleris så där ja, plan 6 framme. Och jag hinner ta igen mig lite så bra. Det känns utmärkt.
 
 
Då är det min tur, jo då jag är superduktig med all gymnastik som jag gjort. Jag har tränat
satan och det har get ett bra resultat. Jag är nöjd och nu är det bara att belasta lite mer.
Inte för mycket vi skall inte ha bakslag, lätt att det kan hända. Så då är det väl
bara att åka vidare på dagens utflyktsresa. Nu skall jag först till Feelgood
och se till att få lite dokumentation på mig från personalhälsan.
Men va.....Ingen här det är mörkt, jag ringer numret här.
Blir kopplad till Huddinge, Feelgood.
 
 
Ja ha ja det är sommar stängt, på måndag OK då 
kan jag åka dit på måndag då. Hoppas på det bästa.
Nu skall jag till jobbet och se vad som finns här. Jag har
lovat Inga komma och fika med henne. Jag ser min farbror och
vill bara ha ett litet leende. Jag får det av han, ett hej också han är en fin
man. Nu kommer Aya också, kul hoppas allt är bra, jag kommer snart tillbaka och
då kommer alla bli förvånade.
 
 
Så nu då till Brinken på en kaffe, det kan väl vara kul.
Kollar en sista gång om det är yoga i dag, nej nästa vecka.
Då blir det bara kaffe på Brinken. Skall köpa spolarvätska till
Bee och kolla luften i däcken. Jag åker hem och tar en siesta.
 
Det kommer en liten kille snart, hans mamma och pappa går nu på
gymmet och det skall dom få göra så gott det går. Jag har inga problem att
se till han det är ju bara kul. Så jag skall lämna runt åtta. Nu kommer han och jag skall
fixa lite middag om en stund. Han är inte så värst pigg i dag, tror det var jobbigt inne i stan
i går och sent blev det. så han är lite så där >jag hänger gärna framför tv i kväll<.
 
 
Vi äter och jag ser att sagan Narnia kommer på TV klockan åtta. Jag tittar
lite på den och sen så åker vi i alla fall hem till Brinken. Jag tar en
kaffe och sen hem för att se slutet på Narnia. Det är en bra
familjefilm och det är ju lite sagofigurer och så.
Nu skall jag lägga mig för i morgon
då skall jag träffa ACP.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0