Tisdag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.31
 
 
 
180731
 
 
GRATTIS
 
Helena & Elin
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det var mej en jävla dator eller vad skall man
skylla på när man skriver en hel dag och skall lägga
ut den och det är borta se. Jag har sparat och jag har gjort all
jag skall. Ändå är allt borta så min dag får jag alltså skriva om.
Nu är det inte så farligt då jag har gjort detta i ett par år så nu kommer 
min tisdag här då.
 
 
Vakna av att min son, Juhanin, som prompt skall städa råttburen NU klockan 06.15.
Hur tänker han här? Inte så bra vill jag lova, han var nog lite så där
irriterad kan jag känna. Men nu är jag uppe och då får jag väl
ta min frukost. Jag läser nyheterna också. Det liksom hör
i hopp på morgonen kan man lugnt säga. Jag skall
nu också då se om jag har fått mail.
 
Inget att göra i dag vilket inte gör mig något.
Värmen tar liksom lite kol på en. Man orkar inte
göra så många knop direkt. Jag skall lägga mig bekvämt
på soffan och se på TV. Lunchen kom och gick, jag kan känna
att jag inte är så pigg på något. Det blir en slö dag. Dock skall jag
överraska Ashani och köra henne till Vällingby. Så vi, jag och Juhani,
inväntar henne och han berättar. Hon blir glad och känner att det
kommer gå fortare att komma hem.
 
Ungdomarna bjuder på middag och det blir då Donken.
Vilket inte är så farligt, trevligt tycker jag och hoppas på att det
är gott. Nu skall vi dra vidare och mot Vällingby. Vi lämnar av henne. 
Jag och Juhani  knalla runt i centrum för att se denna sidan
av Stockholm. Det är ett dåligt ryckte Vällingby har och
det är indelat i tre områden. Annars var det OK.
 
Sonen och jag tar en ficka sen drar vi oss till adressen
är där Ashani fixar ögonfransar. Nu skall vi hem och jag hoppas på 
att få lite kvalitetstid här och nu. men det händer bara de som alltid händer.
Jag somnar till efter jag har pratat med Ari.
 
Sover nu stenhårt.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0