Vilken dag som helst

 
SUPER FARMOR BLOGG
V.32
Dag 218 på året
 
 
180806
 
 
GRATTIS
 
Alfons & Inez
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har märkt att jag kan korta av mina inlägg väldigt mycket när
mina dagar är mindre innehållsrika. Det är ju bra för detta är
ju inte en bok utan en resumé på en vanlig dag i en
vanlig människas liv.
 
Jag har nu i alla fall
kommit på fötter vilket är helt
uppenbart. Jag har redan också haft
min stund i badrummet med vanligt morgon stök.
Nu är jag på min stol framför datorn och skall just börja med
min goda frukost.
 
 
Ja det är så skönt att sitta här med ingen stress alls. Jag skall läsa
lite nyheter om vad som händer i världen och då är det ju
viktigt med en kopp kaffe. Så underbart gott.
Oj luren ringer, vart tog min förmiddag
vägen? Det är Camilla, dom
skall till Net on Net
 
Vill jag hänga på??
Ja det kan jag det kan vara skoj.
 Så dom plockar upp mig vid 11 tiden så åker
vi till Fittja/ Slagasta där skall det finnas en grill som
Thomas vill ha, den andra har gått sönder efter flitigt använd i fem år.
Så denna är en lite mindre och ser fin ut. Jag hoppas den gör sitt jobb så han
blir nöjd.
 
 
Nu är det så att Net on Net i Slagsta inte har hans order, den ligger i affären vid
Kungens kurva. OK då far vi dit och så kan man gå på IKEA i dag också.
Sagt och gjort, med mat i magen och ett varv ner så är det hem
som gäller. Storhandlat på IKEA, Camilla en upphängnings
pinne, jag, en ägg skrivare som är gul och två ljus
med vaniljdoft.
 
 
Glass blev det och så hem.
Det var en skön dag jag tackar för
sällskapet och kommer hem vid 15 tiden.
Jag plockar undan sista tvätten och sen lägger jag
min på soffan. Men jag somna.
 
Camilla ringer och frågar om jag skall passa Linus,
hon skall till gymmet och Thomas vill spela golf. Ni får då
lämna han hos mig, och hemtar han. Jag är helt bombad i skallen.
Ja då får Thomas vara hemma och se till att fixa sakerna till Linus  
Tyvärr jag är så seg och trött, fattar inte varför. Jag har inga dåliga värden
allt är ju super varför är jag trött då??
Fattar inget, jag fixar middag och tittar på TV. Min man ringer och han 
skall fixa lite i dag säger han, han frågar om jag kommer ner på
lördag eller fredag. Men gubben min jag och barnen
kommer på lördag. Så åker vi hem på söndag
eftermiddag. Så blir det ju bra.
 
 
Ja jo det är nog bra de,
jag skall nu titta på Dr Phil.
sen tar jag kaffe och fortsätter min
soft kväll. Ser ju fantastiskt bra ut. Jag är
bara trött. Kan tänka mig ta en kvälls dusch också.
 
Ses och hörs i morgon.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0