Åker till landet.

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181223
 
 
 GRATTIS
 
Adam
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej nu har jag sovit och allt är OK.
Ja det känns skönt att slippa gå till jobbet.
Jag är rätt slut i skallen efter gårdagens långpass.
Jag skall lämna lite klappar till Linus och det är ju massa
andra saker man skall göra innan man kan dra i väg. Jag har just
packat väskan med massa kläder och annat som skall med till Ärla.
 
Jag tror min man är lite irriterad för att vi inte kommer iväg tidigt.
Han skall till centrum och jag tar med Joline till Camilla.
Vi blir ju kvar där lite. Det är ju helt galet roligt att
se hur glada dom blir att se varandra.
En kaffe och en stund med 
snack.
 
Då skall vi hem och
åka iväg mot Jerry. Han skall 
Ju få klappar till Olivia och Elton.
Det är länge sen som vi sågs. Var där
i somras. Men man får se när nästa gång blir.
Nu är vi i alla fall på g dit, och det är inte så långt.
Har med oss bullar och så kommer Jerry stå för kaffet.
Då skall man vidare mot Ärla, då blir det lite sen middag, Kim 
Lillevi och Nisse skall också komma.
 
Vi är framme och skall ha uppe sitta kväll. Lite bingo och gott sällskap.
Vi dräller uppe länge och så kommer man i säng till sist.
Jag ät trött som fan.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
Trackback
RSS 2.0