Dajt och bio

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181227
 
 
 GRATTIS
 
Johannes & Johan
 
 
DAGENS  CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har jag en ny dag och det är nu så att denna dag är
och kommer för alltid bli en bra super och fantastisk
dag.  Ja läs mer så kommer du att få veta. Jag
startar min dag med frukost och lite så där
lugna gatan och njuta av dagens start.
Helt tomt i kylen är det och det kan
jag inte göra något åt just nu.
Jag tar min frukost så får 
jag handla sen.
 
 
Nu så läsa lite och sen 
hoppas på en bra morgon.
Ja det blir ju bra detta. Allt som 
man vill kan man förverkliga, bara det
inte är att åka månraket eller få ett slott eller
äga ett land. Annars kan man göra vad som tror jag.
Jag kommer hoppa in i duschen nu så det blir gjort.
 
Jag skall få lite besök av en lite kille i dag, han skall hjälpa
sin mormor med handlingen i dag, vi skall handla så
Ukki sliper följa med till affären. Ja det låter bra,
då är det bara att fortsätta dagen. Linus är
här och jag skall bara plocka undan
lite. Julklappar och sånt skall
ju fixas.
 
 
Så nu är tavlan från Joline
på plats och den ser bra ut. Ja då så
skall vi åka då Linus? Då ringer Camilla, ja nu?
Ja om 20 minuter OK. Det var den handlingen, dom är
hemma om 20 minuter och då kan jag ta en kaffe  där och handla sen.
Ari får hjälpa mig att bära. Kan vara bra, han kommer nog snart från Heron city.
 
Kaffe på Brinken ock lite planering av kvällen med Thomas. Vi kommer att ta en sju
bio Så det kommer bli så kul och jag är taggad som fan. Men har en del
att fixa innan bion. Då så nu tar jag mig till affären och handlar lite
nödvändiga saker. Det blir två påsar och dom är lite tunga, jag
ringer min man. Han får hjälpa mig upp, men han svarar
inte, han kanske inte är hemma. Konstigt.
Ja jag får gå i omgångar.
 
 
Så nu så hemma, men va fan här sitter han.
Varför svara du inte på luren? Va du har inte ringt, 
Jo det har jag jag behövde din hjälp. Skit i de nu jag tog
allt hem själv. Så du behöver inte anstränga dig. Knöl han sitter 
och spelar så klart, men det är ju ok han jobbar ju. As arg, Gggggrrrrr.
Nu skall jag ha kaffe annars kokar jag över. Det kommer att vara så jobbigt då.
Andas andas andas.
 
Nu så skall vi titta på film? Ja det kan vi. Kaffe och superhjältarna 2.
Helt ok tycker jag. Vi har lite lugn och ro och filmen är roande.
Så tiden går och jag känner att jag blir allt mer exalterad
över min dejt och bio besök. Snart  är vi där och
skall se filmen som kommer att vara super
duper bra och jag kommer att
älska den.
 
 
Thomas hämtar mig
klockan 19 och vi tar en middag
och så upp för att handla godis. Nu så
mot salong 9 och rad 13 plats 233 och 234.
Vi var först och det är bäst, det kommer in folk fem
minuter innan start. Nu , vist ja lite reklam först. Det är ju
viktigt, nu , nu startar den.
 
 
 
Thomas släppte av mig klockan 23 så lång dag med bästa filmen ever.
Nu så kan jag bara vänta tills den kommer på Netflix oj vad
jag skall titta på den.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
    Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0