Ullared Gekå

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
181207
 
 
 GRATTIS
 
Angela & Anglika
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag med spännande handling Ullared hela Dan.
Men förs lite frukost med gubben på Motellet.
Det blir vanligt frukost. Lite kaffe på detta.
 Nu är klockan &.30 så vi skall  ner
till Ullared. 
 
15 minuter senare är jag oc Ari på den stora gula byggnaden
Gekås och vi skall shoppa massa julklappar. Det blir lite till mim man 
också. Typ Jack, mjukisbyxor  lite annat. Jag hitta som vanligt inget till mig.
Leksaker och väldigt  bra saker till alla barn.
 
Fika vid 10 tiden, mer handling, lunch 12.30, mer handling tror vi blev
helt klara klockan 16 . Då var det middag wok buffé. Så skall
allt in i bilen.  Ha ha ha var vi roliga nu?  Hur skall allt
detta få plats i bilen. Ari går i taket.
Sur som dag...🤣🤣
 
Ja då var vi hemma på Mottellet.
Tar upp de mesta och skall fixa packningen. 
Jag är en tjej som kan packa. Så är allt ihopp nu
och vi skall vila lite på rummet . Lite film och så skall vi sova.
Hem resa i morgon.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0