Fyrverkeri test

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181228
 
 
 GRATTIS
 
Benjamin
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det en ny dag och den kommer att
vara en relaxad dag som jag bara älskar att ha
när man är ledig. Så först ut i dag är min frukost, jag
skall njuta av den och se vad som kan vara till belåtenhet i dag.
Jag har hört att dom har prov "sprängning" av fyrverkerier uppe på
Skyttbrink. Kan vara något att titta på. Massa roliga raketer..
 
 
Ja så kan det vara och det är så det blir. Jag har nu intagit min frukost
och sitter och analyserar Bee´s film från i går. Fasen vad bra
den är. Jag kommer att titta många gånger på den,
söta Bee. Nu är han mer i mitt hjärta, ha ha 
ja min bil är Bee och det är bara så.
Mina barnbarn vet det och
jag vet de, det är det
som räknas.
 
Min dag är belyst
med solen i dag, skall
skvätta lite vatten på Bee
i dag, han måste bli lite renare tack.
Hoppas på att det blir lite plusgrader också
då är det perfekt. Men skall ha en skön morgon först.
 
 
Så när lunchen kommer fixar min man lite wok till mig och 
jag kan säga att jag kan leva på det hela livet. Så
gott, min son Jimmie gör en särskild wok
som är super god. Min svärson gör
också en särskild wok
som är super.
 
Så jag kan
ju få wok nästan när
jag vill. Jag tittar lite på tv och
inser att jag kan bli fyrkantig på ögonen
i dag. Massa bra filmer kommer men jag skall nu
först kolla om Thomas kan hjälpa mig med en tvätt på
Bee. Far ner och tar en kaffe med Camilla och Thomas.
Han säger själv att han skall ta Bee till tvätten och fixa han .
Nice, jag är kvar hos Camilla.
 
 
Jag får massa kläder av henne och det är snällt, tröjor som
alltid är ok att ha. Nu så är Bee fin och Thomas tittar
på handbromsen också. Den går inte att fixa så
nu skall han till bil läkaren så jag kan få min
Bee tillbaka. Skall höra med min son om
det är något som han vill fixa eller
om Messe skall fixa han.
 
Ja jag kommer hem och
vi, jag och Ari kollar på film.
Det blir så att gubben går och
sätter sig vid sin dator och spelar så
jag tittar på film själv. Inte lika kul men va 
gör jag åt det det är bara att
 
 
 
Jag skall  i alla fall nu invänta middagen. Eller
vad säger du Ari, skall du eller jag fixa middag? Jag 
kan om du vill. OK vi tar den efter jag har varit och tittat på
fyrverkeri testet på Skyttbrink. Skall möta upp Camilla och Thomas
där. Så då åker jag dit. Vilka pjäser dom har. Till och med en med
lägre ljud så djur och människor. Men slut smällen var enorm så 
den kommer att kosta så där 20.000 liten nätt summa.
 
Kommer hem och äter middag med min man, det är bra filmer så det blir
en lång dag, kväll. Så Sagan om de två tonen tror jag sista filmen
heter eller konungens återkomst. Lägger mig vid 24.00
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0