Helgdag

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181229
 
 
 GRATTIS
 
Benjamin
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Dagen är igång och jag har sovit till 7.30 så skönt så bra för
då känner jag mig utvilad och det är så bra och skönt.
Nu sitter jag och intar min frukost och en ägg-
macka vilket blir för mycket. Hur fan
skall jag komma ihåg alla
detaljer? Nå ja
 
 
Nu skall jag
bara ha liten skön
dag med bara vila och relaxing.
Nu kommer jag på en sak, skor till mig.
Jag behöver vinterskor, eller varma skor. Så
det kan vi göra gubben åka och fixa skor till mig kul.
Sagt och gjort nu tar vi en sväng till Södertälje, hur bra
blir inte det?
 
 
Stadium outlet, här var det massa skor i storlekar mellan 35 och 38.
Jag har 40 - 41 så nej det var inge bra. Kan kolla på Weda
Joker dom kan ju ha. Men snälla detta är väl ingen
märkesbutik eller?? Jo då här har vi skor 
för 1.500 - 2500. Nej tack jag kan
betala 700 ja det är OK men
inte mer.
 
Mot Skärholmen då.
Vad finns där? Din sko. Ja
det blir så bra så. Här hittar jag ett par
gråa med dragkedja för 400:- dom tar jag
så kan jag väl då vara nöjd. Vi har också varit vid
Biltema. Där blev det lunch, spolarvätska, nya överdrag 
till Bee´s stolar och ett nytt torkarblad.
 
 
Så vår dag måste vara klar innan 16.00 för Ari skall spela på
hästarna och då är det ju 16.00 som gäller. Undra hur
det går för han i dag? Kul om han skulle vinna lite.
Han spelar rätt mycket just nu. Så det
är inte så bra detta med spelet.
Men man får vara glad att
det inte är alla dagar.
 
 
Skall fixa middan om
två timmar så nu kan jag lägga
mig på soffan ett tag. Bara så där och inte
göra något. Det är bra filmer i kväll också och då blir
det att jag kommer sitta där.  Så är det ju allt för många ungar
som skjuter nyårssmällar.  Det är ju inte nyår nu ....
 
Tar min kväll i soffan och sen så, natti
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
    Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0