Hem i dag

 
 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181208
 
 
 GRATTIS
 
Virginia
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det lördag och vi skall hem åt.
Men jag tar lite Motellfrukost innan vi skall
lasta Bee igen, alldeles för många saker, och jag har
packat om så det är en påse mindre. Det betyder att jag är
bra på att packa. Nå väl frukost först och det är ju bara att gå ner och
sätta sig.
 
Nu är det klart och vi skall  nu börja fixa i hopp saker och dra vidare och hem åt.
Det kommer att bli två till ter stopp för jag är så ... seg och har så ..ont
i ryggen men räknar att vara hemma 15,45
 
Lite kort
Ankomsten till Route 154 strax utanför
Ullared.
 
 
 
 
 
 
Frukost innan vi skall shoppa.
 
 
Då är vi på start linjen.
 
Frukost innan vi åker hem.





Ör nu hemma och skall ta det lugnt
jag är en smula dålig.
Hörs i morgon.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0