Julafton.

 
SUPER FARMOR BLOGG
Dag 358 på året
 
 181224
 
 
 GRATTIS
 
Eva
 
 
DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Nu har jag julen här. Jag går upp och sätter på kaffe.
Alla sover det är tyst. Men vad nu ...Kim kommer
från bilen, vart har du varit? Det är inte så
kul att han är så slut och mår dåligt.
Han är så trött och slut, jobbig
situation. Men vi kan bara
vara till hands.
 
Nu börjar alla vakna upp.
Ari skall fixa gröt, och jul mackor.
Det är bara att vräka i sig. Nu skall vi bara
vänta in tre tiden och titta på Kalle på TV men
Vi skall få fika med Annelie och Daniel först. Det blir
trevligt. Nu kommer dom. Men där kommer Camilla,
Thomas och Linus.
 
Vad kul jag trodde dom skulle vara hemma och 
att vi skall ses den 27 dec. Jag och Thomas skall på
bio. Men nu är det jul. Ja fika med Annelie, Daniel,Camilla,
Thomas, Nisse, Ari, Kim, Lillevi, Jimmie och Nea. trevligt. Nu skall
vi kolla på Kalle.
 
Middag efter Kalle, jul mat i massor man blir så propp mätt.
Nu skall barnen öppna sina klappar. Vilket kaos.
Helt sjukt måste jag säga, snälla nån. 
Så många paket. Hur mycket
är det? Det tar så
lång tid.
 
Senare skall vi leka lite .
Vuxna skall leka paket leken ett och två.
Hysteriskt roligt. Det blir skit kul. Och alla är nöjda.
Kvällen går och det blir till slut så att jag måste sova.
 
 GOD NATT 
HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0