Minisemester

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
181206
 
 
 GRATTIS
 
Nikulaus & Niklas
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag är på G och har nu lite att stå i, 
packa och lägga ner det jag behöver. Det 
skall inte vara massor och inte glömma något.
Bra kombination och det skall jag då försöka hålla
fast vid.Varför jag skall packa? Minisemester med gubben.
 
 
Det är dom små sakerna som gör detta, lite resor lite ensamtid
så är man som ny kär igen. Så ...min morgon startar med lite 
frukost och återhämtning efter nattens konstiga dröm.
Välbekant och det är så jobbigt. Nu mins jag inte
med har i huvudets bakre del att jag minns
den där. Inga bilder kommer
bara känslan.
 
 
Så då skall jag packa de sista och
sen duschen. Jag skall ha lite bra kläder när
man skall köra och det kommer att vara långt. Tar så
där fem timmar och då är det ju långt. Men det skall gå tror
jag. Jag kör först sen får allt gubben köra också. Det är ju bara att
följa skyltar och sen hoppas på det bästa.
 
 
Kaffe på detta och lite mer ensamtid.men det rör sig i Juhaniss
rum, dom är på g att vakna. Ashani skall jobba lång dag, från
8 till 18. Så hon kommer att vara trött i kväll, Juhani slutar
21 så han är hemma sent.  Jag vill ha lite egentid med 
sonen, kan jag kanske bjuda han på lunch.
 
Ja dom fixar i ordning sig och så går Ashani,
Min son skall spela ett tag och jag talar om att jag vill
bjuda han på lunch. Han blev glad och han får köra Bea till
Solbo. Jag tar suchi och han friterad kyckling. Vi njuter av god mat
sen får vi hem jag skall inväntar på gubben som skall komma vid 13.30
Men han kom redan 13 så vi åkte 14.00 mot Ullaared och GK.
 
Vi har ätit middag i Linköping och fortsatte mot vårt
Motell som vi skall sova två nätter. Rout 154 heter det. Fint rum och
bilder lär komma på söndag. Nu skall jag fixa lite kaffe. Det är många timmar
sen jag fick en mugg. Så skall jag ta kort på Bee's kompisarna  och andra fina bilar.
Hoppas det kommer att vara bra i morgon.
 
Jag kan ju berättar att det börjar ganska tråkigt då min man får spelet på min
Bee det lät satan om bakdelen, som värsta punkteringen. Han skrek att 
Jag har så mycket tid så jag kan fixa detta. Men vänta nu jag jobbar
och det gör även min mekaniken, För inte kommer min man
att hjälpa mig. Han svänger runt med bilen tvär nitar,
detta gör han ett tio tal gånger. Sen fortsatt
Vi vår färd mot Motellet.
 
Nu när vi är här och vi
skall ta det lugnt och min man vill ta en öl.
Vilket fint ställe, det finns en mini park där man kan fixa
lite spel på minigolfbarna, kasta pil, akadspel, massa gammla bilar.
Så nu kan du i alla fall ha en trevlig kväll här på Motellet.
Titta på film och sova. Ses i morgon
 
 GOD NATT 
 HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0