Onsdag

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181219
 
 
 GRATTIS
 
Isak
 
Stort grattis till
Lukas
 
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
I dag skall jag fira mitt barnbarn Lukas.
Så det är ju kul att se hur bra detta har blivit.
Jag hoppas att han har allt han behöver och att
han nu få känna sig sedd. Ja jag hoppas att det kommer 
till hands att han får se sin pappa, det är väldigt viktigt för honom.
Kramar till dig prinsen.
 
 
Min dag är nu på g och jag har fixat i badrummet så det är ju bara att
ta tag i frukosten. Den goda och dagens bästa, ja jag är fortfarande
sjukt nöjd med min frukost. Ja jag kan också läsa lite nyheter
kolla in vädret och ändå ha tid på mig, jag har ju ett kvälls
pass så ingen brådska här så bra så bra.
 
 
Men som alltid när man har det bäst tar
tiden ett glädje skutt och ser till att rusa fram.
Vilket jag tycker är skitjobbigt. Jag skall nu ta en
lunch och så i väg till jobbet, jag kommer att jobba med 
.... ja det återstår att se, har ingen aning. Så jag kommer till
jobbet och här är Fatuo, Saga har också jobbat och så var det en till.
Bra dom har varit tre, så skönt för dom för det är jobbigt med våra boende.
 
 
Så klart man är trött i mellan åt, jag kommer ju pigg till jobbet men går hem
som en utsliten disktrasa. Mitt jävla ben gör så ont att nu kommer det
att vara skit jobbigt. Jag vet att fram emot 18 tiden kommer min
värk som ett brev på posten. Fan det är inte kul. Men
jag skall kolla upp vad det kan vara så jag
eventuellt kommer att få någon hjälp.
 
Jag jobbar med Leena och det är skit
kul, hoppas det blir lika bra som sist. Vi kan ju ta
vara på dagen/kvällen så den blir bäst. Hand massage och
lite annat. Allt för våra boende. Jag hoppas att det inte blir för mycket
smärta. Fan undra var det är, men något fel är det när det känns som
tandvärk i skelettet.
 
Nå väl  hela passet är skit bra. Jag får gå tidigare också jag har
aldrig tidig tid på kvällen. I kväll tyckte Leena att jag kunde gå.
Tack för den, suveränt pass och vi ses.
 
Väl hemma skall jag bara smörja foten
och ta en kaffe, medicin så 
nu skall jag krama
kudde.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0