Röd dag, Juldagen.

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181225
 
 
 GRATTIS
 
Juldagen
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Du kan inte gissa hur länge jag sov i dag.
9.30 .....helt sjukt helt otroligt. Ja det var sjukt
men det var väl behövligt. Jag tror att jag behöver det för
annars skulle jag inte sovit så länge. Men nu kommer jag att 
kunna bli lite pigg. Lite kaffe och snack med Camilla, Thomas, Nisse.
De andra kommer senare. Jag fixar frukost och så kommer de andra.
 
Camilla skall hem så dom lättar där vid 11.30. Men det är i alla fall
så att vi blir kvar tills i morgon. Men det är fler som skall åka
hem. Kim och Lillevi, dom måste ju lämna hem Nisse.
Men det skall vara lunch först och det blir lite
julmat så klart.
 
Det blev lite kaffe och annat också,
men sen lättar dom Kim har lång väg att 
köra så han behöver verkligen åka innan det
blir sent. Jag och Ari promenerar lite med hundarna
och det är sol och skönt. Vi skall ju bara hänga lite och inte
alls vara  stressade. Planen på middag är inte julmat. Så det blir
lite stekt potatis, ägg och korv. Visserligen prinskorv.
 
Ellie och Fredrik kommer här och det var en överraskning.
Ellie sa ju att hon jobba så jag räkna inte med henne.
Ja det var ju kul. Så det blev i alla fall lite nytt
folk till Ärla. Stressande för Jimmie, han
klara det nästan.
 
Nu skiter jag i detta så jag skall i säng nu.
 
 GOD NATT 
   HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0