Söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181202
 
 
 GRATTIS
 
 Beata & Beatrice
 
Första advent.
 
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 Ja då har jag en ny dag som jag skall
ta hand om och inte bryta i hopp på. Jag har fortfarande
strul med bloggen. Som inte är så värst rolig, först var det svårt
att spara sen kan man inte lägga in bilder för då händer det att man blir utkastad.
Jag verkligen älskar vår tids teknik, varför skall det vara så svårt att få ett fungerande system.
 
Jag kan känna att det inte är så kul med att få en ny designad sida när det inte fungerar.
Man skall testköra nya uppdatering ett bra ta innan man slänger ut det till oss
användare. Jag är supernöjd med Blogg.se, men nu har det varit lite
mycket strul. Jag skall kontakta supporten i morgon. Det är
ju bara att ta tag i detta så man kan få fortsätta som
vanligt med denna sida. Jag skall nu köra
på med min dag och det kan ge
mig energi.
 
 
Frukost,
Ja den skall allt
komma först nu. Så jag 
dukar upp med allt jag skall ha.
Det blir yoghurt, musli, smörgås och kaffe.
Jag har en liten skön stund men den är inte alls så
som jag brukar ha den, eftersom min man redan är uppe.
Han kollar film och det är en smula störande när jag skall ha lite
egen tid. Men det går ju bra trotts allt. Så kan jag läsa nyheter också för
att se om världen är tokigare än vanligt. Kollar in FB också det är nära till hands när
jag sitter här vid datorn.
 
Har en liten planering på vad jag skall göra nu på förmiddagen och början på
en eftermiddag. Min man skall i väg och då känner jag att jag behöver
lite egen tid, typ fika med dotten och handla lite till middagen.
Min man gillar ju inte att vara med i affären så det är
ju bara att passa på när man kan själv. 
Han skall fixa middagen så jag
skall handla kött och lite
grönsaker.
 
Gryta på G och
det blir säkert mumsigt.
Jag skall nu sätta mig på soffan,
vilket ha blivit lite mycket av dessa dager
efter operation. Men varför inte här skall man vila och
se till att vara bäst i morgonbitti. Hoppas vi kommer att vara tre,
jag skulle värkligen behöva det. Men nu är det denna söndag först.
Tänder lite ljus och njuter av lite slapp tid.
 
Eftersom bloggen fortfarande strular tänker jag lämna dagen nu om det
går så fortsätter jag i morgon med en nu dag och en ny vecka.
På återseende och hoppas det är bra med dig.
Tack och hej.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0