Söndag

 
 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181209
 
 
 GRATTIS
 
Anna
 
 
DAGENS  CITAT
 
 
Andra advent
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har nu återigen en ny dag,
den är täppt i näsan, lite halsont och
värk i ryggen. Den är också lite deppig för
min man tog all yoghurt och det är inte snällt, han
ser att det är bara den kvar då tar han en halv liter och äter
allt själv .... Vilken egoist.
 
 
 
Hans försvar lyder; 
" men du äter väl inte yoghurt?"
Jag blänger på han och är på väg att säga; 
"Far åt helvete, jävla egoist" för ett stort ego är han.
Så min frukost består av kaffe, en smörgås och ingefärsjuice.
Jag kommer att vara putt i två timmar, min underbara frukost är borta.
Jag kommer att fälla en tår. Dumma gubbe.
 
 
Nu släpper jag detta och skall sätta mig och deppa framför lite tv om en stund.
Jag skall furst läsa lite och så skall jag fika och skriva på FB. Sen skall 
jag lägga mig och titta på film, min morgon denna söndag. Jag
hänger i sängen ett tag och det är så skönt.
Skall inte göra något innan två.
Då kommer tvätten.
 
 
Jag kollar på reprisen på "Så
mycket bättre", "Bonde söker fru", "Hela
Sverige bakar" och så blev klockan två. Då skall jag till
tvättstugan vilket blir ett fasligt rännande. Lägga i, Hänga upp, Hämta hem.
Är klar där 17.50 och skall nu ner till Brinken för lite mat. Det blev pannkakor, gott.
Så jag skall väl vara glad åt att vi inte har något att stöka med. Tar en fika
med min dotter också. Så skall man hem och göra kväll.
 
Det blir lite nyheter och sen somnar nog jag.
Så vi kan väl höras igen i morgon.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0