Kör lite som jag vill

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181230
 
 
 GRATTIS
 
Abel & Set
 
 
 DAGENS  CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är jag åter på benen och nu är det jobbigt.
Min höft är sjukt jobbig och lika så mitt
ben, har ju ischiasen i klämd och
så är det ju värken i vristen.
Måste nog kontakta
läkare.
 
 
Ja min dag då,
den är nu lite så där
på G med allt vad det innebär.
Så är det ju bara att köra igång en dag
som denna. Frukost står först på min lista, jag
skall njuta av den och lite nyhetsläsning.
 
Ja vad gör jag nu? Skall jag då bara ha en bra slapp
dag som inte innehåller något viktigt alls. Låter 
som en bra lösning på denna dag. Allt
bara lungt och stilla. Ja så blir
det i dag, tror jag.
 
Jag skall nu
försöka peta i mig 
lite lunch och sen skall
jag bara fortsätta vara kolla film.
Tråkig dag kan man lugnt säga, kan fika
hela dan och så kan man väl kanske hälsa på någon.
 
Då så Camilla bjuder på ostkaka och kaffe det kan ju vara något.
En sväng ner på Brinken så blir det kaffe där. Ari är med.
Linus berättar att han har åkt skridskor igen och att
det går bättre. Så kul skall kolla nästa gång
om jag är ledig. Det låter som en bra
ide och så kommer jag att se
utvecklingen själv.
 
Då så vi skall ha
lax till middag och Ari
köpte en hel fisk i går. Det
är billigare än färdiga bitar. Hur det
nu kan vara det. Vi får lite sällskap av
Kim och Lillevi, lite kaffe och snack. Det blir
middag också, vi bjuder på lax, hoppas det smaka.
Nu kan vi ta mer kaffe efter middagen.
 
Det är Hobbit på tv som vi kollar på. Sen är det lite anat 
som lockar, Kvällen kommer som den bör och som
man kan förvänta sig. Blir mycket trött och lägger
mig vig 22 tiden.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
    Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0