Sliter

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
181213
 
 
 GRATTIS
 
Lucia
 
 
 
 
DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Så var det lucia och man hoppas på den bästa dagen så klart.
Jag älskar lucior med sina fina tåg och all fin sång som dom sjunger.
Jag hoppas vi kan få se ett litet tåg i alla fall det skulle ju uppskattas. Men 
det kostar säkert för mycket. Det är ju då bara att hoppas då. Jag skall passa på 
att tala om att bloggen är en konstig sak, efter uppdateringar och så blir det alltid strul 
med något, i går var det med kort och lika så i dag så det blir kort löst kanske även i dag.
Inte så kul. Men det är inget jag kan göra något åt.
 
 
Jag tar min frukost och hoppas på en härlig dag med lugn och ro, set är inte så
kul att hitta annat är kul. Jag skall nu i väg mot mitt jobb och ta tag i denna 
dag. Jag hoppas att det är en bra dag och att den kommer att gå fort.
Jag är så trött , så off, så ont i halsen. Helvete vilken morgon.
Nä detta är inte så kul anser jag just nu, men försöker
ta mig igenom detta. Och vad händer här?
Jag har min dag på G nu.
 
 
Kommer till jobbet och vad hittar jag väl där??
Ja vad hittar jag väl där?? Jag kan säga en sak då,
det är ju fan vad det var lite folk på stället. Jag kommer att
se till att min dag blir bäst och så men det är ju bara att göra mitt bästa.
Det är att vara mig själv och raka rör, inga krusiduller inga som helst konstigheter.
Jag har nu min elev för sista dagen, så nu hoppas jag att det blir en bra dag, eller  vad
tror du? Jo då startar bra och så kommer det igång med det mesta. Allt som det bör.
 
 
Jag tar upp flera stycken och så är det ju klart efter ett tag. Alla får vad de
behöver och alla är lika viktiga. Jag gör ingen stor affär av något bara
mina saker. Så kommer lunch och så lussefirande med
lussekatter och glögg. Så nu skall jag bara se till att
alla får och alla har det bra, jag hoppas det blir
lika bra som alltid. Jag har massa att
stå i och jag har häcken full.
Men det tar slut.
 
Vad kommer sen då??
Hem resa och lite roligare saker
så som kolla tv, läsa bok, kolla på film
eller bara vara slö. Nu vill jag bara ha det skönt
med så lite uppmärksamhet som det bara går. Det är
det skönaste för mig just i detta läge. En soffvila och lite TV ja
så blir det. Tittar på allt möjligt, maten är ju klar och då kan man ju bara
invänta folk, sen vet jag inte något, jag somna.
 
 
Vaknar av min hosta och det är skit jobbigt, varför skall man hosta på kvällar/ nätter?
Jävlar vad jobbigt här kommer man få ont i lungor. Det är så man tar i från
fötterna. Ashani är hemma och det är ju bra, då kan jag väl vara
vaken och snacka med henne ... Men nej då jag är för trött
det går inte, jag somna igen. Har hunnit med mat i
alla fall. Så jag skall nu flytta över mig till
min säng, titta på nyheter och sen
sova igen. Eller jag skiter
i tv:n sover nu.
 
Min natt är inre så kul,
vaknar två gånger i timmen för
att jag hostar. Sitter nu uppe dör att få det
lite lugnt men det hjälper inte skall fixa hostdämpande
senare i dag, det är ju faktiskt freda. Gör ett nytt försök och lägger mig.
 
 
 GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0