Alla Hjärtans dag


SUPER FARMOR BLOGG
V 7
 
 
180214
 
  
Grattis
 
Valentin
 
Alla hjärtans dag
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag vakna 04.20 inte något konstigt i de, jag är ju helt
dum som somnar klockan åtta på kvällen. Då kan
man inte förvänta sig sova längre. Jag ligger
kvar och slumrar en stund till.
 
Går upp och fixar lite morgon stök.
Trött och helt slut i lungorna.
Hostar mycket.
 
Men skit i det jag tar tag och hoppas att det är en bra dag
som kommer ångande just nu. Jag skall förbereda
mig på jobb i morgon, håller tummar att jag då
kommer att jobba väldigt lättsamt. Jag är
inte så pigg som jag borde vara.
 
 
Frukost, PH´s goda frukost.
Jag älskar min frukost jag känner mig så
lättad efter att ha fått i mig den :) . Så njuter jag lite av
denna frukost då. Skall läsa nyheter och invänta Camilla som skall
hänga med mig i dag. Vi tar en liten sån där slapp dag och bara har det gott.
 
 
Lämnar Linus på "Alla hjärtans disco" på förskolan.
Sen är det Willys och lite lunch, Det kan ju bli riktigt bra.
Vi kommer hem till mig och det är då så att jag fixar kaffe, och
vi har en kaka till kaffet. Kollar på TV och så sover vi lite.
 
Jag vaknar till så där lagom till lunchen, 
vi tar en lasagne det blir gott. Camilla och jag
planerar in ett bio besök för gubbarna i kväll, det kan väl
bara vara bra. Så det blir Star Wars :) Så bra det kan bli. Med min wookie
och allt. Jag bara älskar dessa filmer.
 
 
Det blir mer denna dag vi planerar lite för eftermiddagen också.
Vi är nu hemma hos Camilla och skall invänta barnvakt för att sen åka och
plocka Ari. Mot Heon och bio. Här kommer vi. Jag hoppas på en bra kväll och en
bra film.
 
Vi kom hem här nu klockan 20.40 och här har vi Juhani och Ashani.
Så fina som vanligt, hoppas det blir full rulle på dom snart.
Juhani skall jobba i helgen och det är ju bara bra 
tycker jag.
 
Nu skall jag dra mig till sängen och sova. 
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0