Bio, nej det blev ingen

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 5 
 
 
180203
 
  
Grattis
 
Disa & Hjördis
 
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det kom en ny dag och jag är med i den.
Jag skall förverkliga denna dag och ge Amanda en rolig dag.
Men det är först lite frukost och lite så¨där dusch pyssel :) 
 
 
Njuter av lite frukost då.
Läser lite nyheter och tar en kaffe som pricken över I. 
Skall  bara slappa lite fram till lunchen. TV tittande och
absolut ingenting annat. Juhani kommer hem och vi äter lunch.
Just innan detta får min gubbe ett utbrott som bara inte är av denna
jord. Han blir galen och skriker, allt över en lunch låda hur är man funtad då??
Nu för tiden tycker jag min man beter sig som en idiot. Han skriker och höjer resten 
hela tiden. Jag blir så trött, gubbstrutts.
 
 
Lunchen intagen och vi tittar på ninja turtles filmen den är hur bra
som helst. Många kända ansikten.  Helt OK film. men nu
skall jag och Amanda fara till Heron city Det är dags 
för film eftermiddag :) Co-Co skall vi se. Så det
är ju bra tycker jag. Kommer fram och
får lite känsla av att det kommer
vara fullt. Vi vill se 3D
klockan 14.50.
 
Kommer upp har ju haft
problem med att med att beställa 
via nätet så nu är vi uppe och skall beställa.
Kollat platser finns lediga platser klockan 17.30, det
betyder 3 ½ timme på Heron....nä inte min grej. Vi beslutar
oss för att gå ner på Willys, handla lök, chips, godis, dricka och kolla
film hemma. Bio blir i morgon biljetter fixade. Så väl hemma igen så kollar vi
på Flash och Amanda leker med råttorna. Den ljusa är helt besatt av henne. Hon hänger
i Amandas kläder, rusar runt och mår toppen.
 
 
Så har Ari, som lugnat sig lite, gjort middagen.chili con carne  hyfsat gott
var det. Jag kolla vidare på Flash och sen kommer Mello. Amanda, 
jag och gubben kollar. Vi gillar låtarna och de som vi gillar
går vidare. Det var bara tjejen från Norge som jag
villa ha med men jag är nöjd med de två som
går vidare och till andra chansen.
 
Lite mer soffhäng och sen sova, jag är på G att bli sjuk tror jag.
Tung i kroppen med huvudvärk och bara trött. Så nu skall
jag återhämta mig för en bio i morgon.
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0