En dag åt rätt håll?

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 6
 
180210
 
 
Grattis
 
Iris
 
 
DAGENS CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja jag är uppe och håller på med frukost.
Det är jobbigt för jag hostar så fort jag gör något.
Har en hosta som är groteskt jobbig, riktigt så där djup
jobbig hosta har jag.
 
 
Nå väl blir lite soffhäng och så i dag min
man vill se OS så man får nog snällt kolla på de då.
Jag är inte bra då jag fortfarande tror lungorna skall ramla ut.
 
Min man fixar middagen i dag och jag är bara så där hel död.
Hoppas slippa detta snart, är inge skoj direkt.
Lite Mello och lite gay gala.
 
Då är denna dag slut
 
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0