Gubben kommer hem i dag :)

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 6 
 
180209
 
 
Grattis
 
Fanny & Franciska
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
När man vaknar för att det värker i bröstet, det är 
inte så kul. Men det är bara att bita i hopp och se till att
sitta upp när man skall sova. Jag sover hela dagar och på
nätter också. Helt makalöst vad trött jag är. Ingen energi alls.
Jag har försökt med lite så där men nej det är inte så bra kan jag säga.
 
Jag tar ytterligare en dag med vila och te drickande.
Hoppas det vänder jag är i behov av  en förbättring.
Jag är svag och känner att vila är bra.
 
Då min hall och badrum är klart skall ju saker dit på plats.
Jag har ju hur många dagar som helst att fixa så 
jag kan u pröva lite. Det var lätt torkning och
dammsugning efter målaren.
 
Lite mattor, en hylla som skall in på badrummet som
inte väger något. tar runt 2 timmar, jag jobbar sakta
och försiktigt. Så varför nu detta??? Jag kunde
ha låtit detta va, totalt slut, total genom svettig.
Detta var inte så kul.
 
Lägger mig på soffa, resten av dagen.
 
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0