Hoppas på att bli frisk

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 7
 
180212
 
 
Grattis
 
Evelina & Evy
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Vaknar och känner att lungorna är väldigt ansträngda .
Gör ont att ta andetag. Men det går över, tar bara
lite längre tid för min kropp att jobba sig frisk.
Man är ju inte 25 längre.
 
 
Frukost och lite njutning så man kommer in i vanliga rutiner.
Jag har varit orörlig många dagar så nu är kroppen lite,
trött och otränad. Så kan ju försöka dammsuga i
dag :)
 
 
Jag hat i dag varit utomhus och hostat och hittat lite energi.
Det kan ju hjälpa om jag skall jobba , vara fattig på detta är inge så bra.
Det har gått bra men när jag väl kom hem dog jag i soffan. Inte så kul överhuvudtaget.
 
Skall kolla på Birkan tänker jag
eller........
 
Vakna två timmar efter programmets slut.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0