Jag startar en ny vecka ..med att vara dålig. :(.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 6
 
180205
 
 
Grattis
 
Agata & Agda
 
 
DAGENS CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag vakna så där tusen gånger i natt, en kännsla av oro.
Jag känner att jag skall gå upp men har ingen ork.
Jag kämpar för att komma på fötter, magen
säger att den inte mår så bra och
mitt huvud är inte på rätt
plats.
 
Tar Alvedon och sätter mig i soffan här kan jag hänga en stund. Min dag är inte så kul. Värk i varjevdelv 
Ligger här oco har trtråki. 
 
Läkarbesök 15 så nu är jag där och vad hände, jag blev sjukssjuksk veckan ut. Hem och vila.
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0