Jobbar ytterligare en dag :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 8
 
180225
 
 
Grattis
Sigvard & Sivert
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 
Vaknar 04.30 i dag och känner mig rätt utvilad.
Jag somna ifrån allt klockan 20.00 i går kväll, det kändes 
inte så kul men var väl tyvärr nödvändigt. Jag var trött och seg Hugo i går.
Då är det en ny dag och jag jobbar morgon också. Det blir lättare att köra morgon i
dag då jag  känner att min kropp är lite slut.
 
 
Frukost skall avnjutas efter morgon rutiner och det är OK.
Jag har bara en höjd punkt på morgonen och det är min frukost.
Så nu intar jag den och njuter i 30 minuter framåt. 
 
Nu skall jag plocka upp två kollegor, en uppe på
Storvreten och en i Huddinge centrum.  Sen är det jobb som väntar.
Det är så fint ute, glittrigt värre. Jag blir riktigt glad att se detta bling bling.
 
 
Ja det blir ett morgon pass och vi har full koll på vad som händer.
Jag har då massor att göra så jag slipper sitta och vänta på tiden att
den skall gå. Fult ös från 7 till 14, så dagen rulla på :) Skönt tycker jag.
Min kontaktansvarig är dålig och det känns inte så kul.
Jag hoppas det är bättre i morgon. 
 
 
Nu skall jag hem, snacka lite med Silvia innan jag går.
Nu så är det bara att köra järnet. Kommer hem och gubben har
fixat kaffe. Så gott vi fikar och sen har vi ju då en middag på Brinken.
Det blir gott med köttgryta och lite kladdkaka till kaffet.
 
 
Det kom fler till kaffet, Lillevi och Kim,
Jag har nog en radar inbyggd, det slår aldrig fel,
när vi är där kommer även dom....
 
Ja men vi drar hem vid 19  tiden, men måste åka
tillbaka då jag har glömt min mobil och jag måste ha den.
Så tillbaka och hämta allt OK. Parkerar Bee och vi går upp.
Då har Ari förlagt sin mobil, den måste ligga kvar på taket på din bil,
säger han. Ja gå ner det går inga människor där nere. Han blir sur och arg,
jag förstår men det är bara att gå ner till Bee.
Han kommer tillbaka utan mobil, nu är han lätt vansinnig :)
Jag ringer den, fast han säger att den nu är ett minne blått. Då ringer
den från hallen på golvet, så jag nu är den hemma sa jag. Han blänger på mig och blir
lite sur som bara karar kan bli.
 
Nu skall jag allt sova.
  
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0