Knack knak nu kommer helgen

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 7
180216
 
 
Julia & Julus
   
Grattis
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag en fredag framför mig, en fredag där jag kommer
att göra ett kvällspass och jobba med Sevim. Det kan ju vara kul :)
Det är just Sevim som jag jobbar minst med :) Så det kan ju vara kul med
lite Sevim tid :).
 
 
Annars börjar jag på ruta ett i dag, det vill säga frukost och lite läsning på
datorn. Jag tror att det blir en bra start. Då är det tid för lite morgonstök,
vilket inte behöver gå fort i dag. Jag skall ju bara se till att bli klar tills i
eftermiddag. 
 
 
Camilla ringer och undrar om jag vill komma på kaffe och se lite Nashville med henne.
Det kan jag göra för det är ju många timmar tills jag skall vara på jobbet.
Jag kom dit vid 10 tiden och då var det ju bara att fika. Serien som
hon tittar på är så bra och den har jag nu också börjat att se.
Så det är ju bara att fortsätta med det då.
 
 
Jag blev bjuden på lunch också så det var bara att 
käka kyckling och njuta av god mat som 
Thomas gjorde. Jag skall också
se till att få lite kaffe på det.
 
 
Nu är det bara att åka
till jobbet, och göra det man skall
och jag skall jobba med Sevim så kul.
Ja det är ju bara att köra hårt och se till att vi gör allt
som skall göras. Hej och hå. Inget kan gå fel i dag, jag är så
nöjd. Jag skall nu vara till nio och det är så bra och så lugnt jag känner mig
nöjd med hela alltet. Jag tycker det var kul att jobba med Sevim.
 
 
Nu skall jag nu åka till min gamla hood,
Hägersten. Här bodde jag som 18 åring. Det var
syrrans lägenhet men hon bodde i Gullspång och jag hade
flyttat från Gullspång och nu bodde jag själv på Cedergrensvägen/ Telefonplan.
Helt kul att han jobbar där. Han jobbar på ett boende, skit kul tycker jag.
 
Så jag var 21.05 där han jobbar och jag plocka upp Juhani som ser nöjd och glad ut.
Han berätta att det är ett bra ställe och att han kommer att trivas skit bra.
Jag hoppas det, han skall försöka fixa lite utbildning och det är 
viktigt att ha den. Kan då få mera jobb och även jobba i
skolor som han vill.
 
Vi är hemma lite före 22 tiden och
det känns skönt jag skall ta en kaffe nu och
njuta av att helgen är kommen.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0