Ledig torsdag skall bli så skönt

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 8
180222
 
 
Grattis
 
Pia
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en riktigt lugn morgon,
jag är ensam hemma och jag kan sätta
på min musik och bara ha mig att tänka på.
Skall väl då se till att min morgon blir bäst för mig :)
 
 
Njuter av frukost och kollar in nyheter är vad som står
överst på "att göra listan" för i dag. Det är ju bara 
att börja dagen med det på andra plats på
listan "att göra", duscha.
 
Så då kan jag ta mig ut i solen och köra lite pasta till
Linus. Skall bara ringa lite viktiga telefonsamtal .
Man skall ju hinna med de också, inte bara
flyta omkring och tro att allt fixar sig.
 
 
Jag och sonen som kom hem en stund tar en liten snack stund.
Han skall möta kompisen vid 11 och sen dra till Jordbro 13.00
Och jag skall åka till Brinken för att ha lite kaffe sällskap.
Det är ju så kul med sällskap :)
 
Ja jag hänger på till läkaren också så det
blir att passa Linus när Camilla är inne. Det går rätt
fort och vi är sen bara att åka hem med dom. Jag fortsätter hem 
så jag kan dammsuga lite och vattna blommor. Bör nog göra rent pumpen i
akvariet också.
 
När jag kommer hem hittar jag ett brev på golvet till mig :)
Vänder på det :) Joline står det 
 
 
 
   
 
 
Så många fina teckningar jag fick av henne,
lilla My är ett fint målat porträtt av mig :)
Och hjärtana fina.
 
Nu är det redan kväll och middagen är överstökad.
Det är bara att lägga sig och se på tv. 
 
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0