Livet är tungt

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 6
180205
 
 
Grattis
 Berta & Bert
 
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då jag inte är så bra och pigg kommer det bara bli lite enstaka skrivet.
Jag tror jag har åkt på lunginflammation, när jag hostar kommer
kramper i lungorna och det är så tungt att andas.
Ligger på soffan och kollar in TV.
Hoppas det är övergående.
 
Jag får min hall målad
också just i dag när jag mår
som sämst. Så jobbigt egentligen.
Jag hoppas han blir klar med målning i dag.
Tapetsering i morgon, Städa över helgen om jag orkar.
 
Ja jag är annars själv och vill inte klaga på de men det skulle
vara kul med lite sellis när man är sjuk :) Men det går ju bra ändå :)
 
Kväll och sova tack för i dag
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0