Morgon pass på jobber

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 8
 
180224
 
 
Grattis
Mattias & Mats
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är jag åter uppe och skall ta hand om denna dag som 
är nu, det är tidig morgon, 05.20 och morgonstöket 
är klart så nu intar jag en frukost. Njuter av  
den och skall också läsa lite
nyheter.
 
 
Då är jag på G upp till Maria för att plocka henne också. Det är konstig is på 
Bee det går inte att skrapa, jag får inge fäste att skrapa sönder isen.
Det blir att vänta tills rutan är tinad så man kan se ut :)
Jobbig situation :)
 
Så nu är vi två på jobbet och jag skall nu bara in oc
söka runt. Det går bra inga större saker på G 
utan bara som vanligt.
 
Dagen går morgon blir till förmiddag som blir till lunch, Det är då bara att servera all.
Ost fylld köttfärs. Ja det är ju gott så det gick ner i alla :). Nu har jag bara två 
timmar kvar och jag vill att dessa timmar går fort. Skall hem och slappa.
Något som är konstigt är att jag känner mig mentalt slut.
 Måste  fixa ett nytt jobb.
 
 Min kväll blir bara lite häng i soffan och så somnade jag där, före middagen
och efter, kan inte vara skoj alls för gubben :)
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0