Så kommer söndagen

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 5 
 
180204
 
 
Grattis
 
Ansgar & Anselm
 
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag vaknar och känner mig tung och inte villig att gå upp.
Då knorrar min mage jo jag vill äta så masa dig
upp nu. Så jag masar mig sakta upp för jag
har inte så bråttomt :) Här kommer 
det att vara lugna gatan :)
 
 
Frukost.
En stuns lugn och ro.
En stund att njuta av en skål fil
med musli och avsluta med kaffe och en
god rostad brödbit. Det är väldigt njutningsbart en
söndags morgon som denna . Allt är tyst för det är bara
jag som tassar omkring och ena råttan så klart, hon är  helt tokig i
att klättra.
 
 
Ja jag sätter mig och läser lite nyheter från Expressen :) Det kan 
ju ha hänt en massa nu i natt så man skall vara upp
daterad tycker jag, nu när man kan få det så
enkelt också.
 
Ja klockan tickar och jag och Amanda skall snart åka på
bio. Det blir då Coco som vi skall se. Men hon skall äta lite innan
vi ger oss av och det är väl de som händer nu.
 
 
Mot Heron och bio, bra parkering inte alls lika 
fult som i går och det är ju bra. Vi traskar upp, salong 11
10 minuter innan reklamen. Godis och dricka på plats. Så nu kan
filmen börja. Det är en lite stor film, kan vara svår för barn. Handlingen
är om lögner, svek och mord. Men i de stora hela var den väldigt bra och som
alla sagor slutar allt gott och som Miguel ville. Bra fil måste jag säga.
 
 
Ja vi fortsätter vår eftermiddag hemma, Amanda leker med råttorna.
Hon är så gullig med dom.Speciellt en av dom gillar hennes skarpt.
Jag har en känsla av övertrötthet bara så där, nu är det något
på G jag har ont lite här och där och börjar hosta :)
Kan jag ha något på G? Nej nej inte
jag jag vill ju bara jobba :)
 
Nå väl middagen kom till mig som på 
beställning, min man fixa hamburgare rå stekt
potatis och sallad. Så gott så mumsigt. Men jag är fortfarande
död. Jag beslutar mig för sängläge fan det är inget att humma om i säng bara.
Vuxna barn och min man kan lugnt se till att Amanda går i säng. Jag stänger nu. 
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0