Sköna söndag

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 7
 
180218
 
 
Grattis
 
Frida & Fritiof
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en ledig dag och då är det ju en skön
söndag som man kan förvänta mig, det blev ingen fika
hos Rickard i går så då tar vi den i dag då.  Hoppas han är
hemma och vill ha besök :) Jag är lite så där trött och seg då jag
inte är på humör för något egentligen.
 
 
Det är ju lite så att jag har fått virus på messenger från
en på min vänlista. Det är från YOUTUBE och är virus Så jävla 
onödigt. Det är inte skoj någonstans, varför håller folk på så?? Vad vinner
man på detta?? Jag förstår inte.
 
 
Skit i de nu, min morgon börjar lite för tidigt tycker jag, jag är ledig och
hoppades på en skön sovmorgon, men den får jag allt ta en annan dag: Inte
i dag :). Jag skall bara ha en fin lugn och skön dag det kommer att vara så bra till slut.
Jag startar upp med frukost och den är ju så god, det vet du redan, lite läsning på nyheter och
vad som händer på FB. Kanske spelar lite innan duschen .
 
Detta låter så bra så det är taget nu startar jag dagen.
Njuter av kaffe och lite tv. Händer inte så mycket och det är ju
bra det. Behöver inte fara ut eller göra något annat :) Bara vara och njuta 
av dagen, Lite film, lunch och mer kaffe.
 
 
Vi skulle åka till Rickard, men det blev inte så.
Han var inte hemma och han skulle på kalas :) Då är det
bara att kolla läget på andra saker. Så som...inte göra något :)
Det blir en seg dag med det är det värt. Kollar film och kollar annat på
tv. Gubben kollar mer på OS och vi fikar. Slöa gänget .
 
 
Kvällen kommer och jag skall fixa middag. Nu är det ju bara
så att orkar jag?? Nä men jag måste :) då så enkel middag det känns
bäst, mos med korv :) så är det och så blir det :) Allt i sin härliga stil. :)
Ashani och Juhani är hemma och skall äta med oss. Det är bara lite segt här i dag.
 
Kollar på "De okända" och  "spårlöst".
Sen är det tack och hej här.
Trött och super seg. 
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0