Söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 6
 
180211
 
 
Grattis
 
Yngve & Inge
 
 
DAGENS CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag vakna rätt tidigt i dag och det kan betyda att jag går mot
en friskare jag . Jag känner att det är så mycket som är 
i gång i min kropp, snacka om att jobba på
högtryck. Ja jag hoppas det blir
bättre nu.
 
Jag tror att jag kommer att pröva en utomhus vistelse i dag.
Törs jag röra på mig lite, det kan ju vara bra att göra det.
Jag känner att orken inte är där men det är nog lite
jobbigare att bli kry nu än förr.
 
 
Frukost är i alla fall det bästa nu på morgonen :)
Det är inte mycket som händer i dag heller.
Jag hostar som vanligt, riktigt djup hosta.
Jag tycker det är jobbigt att ha den.
Men så är det nu.
 
Jag kolla på TV men min man och han fixar lunchen när den var dags.
Lite strö tittande på "Anders flyttar in". Riktigt roligt program.
Skall väl se till att kvällen också blir så där lagom bra.
 
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0