Tada....ny månad

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 5 
180201
 
 
GRATTIS
 
Max & Maximillian
 
 
DAGENS CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag ligger kvar i sängen en hel timma,
jag är så trött i skallen, kroppen och själen.
Jag orkar inte ens gå upp det är visserligen inte
så farligt då jag alltid har gott om tid. Men att lyfta denna
trötta kropp tar på energin. Jag får locka med en god frukost
vilken jag vill ha. Så det är bara att att sätta fötter på golvet och stå
upp. Hasa mig till köket och fixa lite mat till mig.
 
 
Frukost bara tanken på ordet är så fenomenalt gått, Jag fixar fil, musli, juse,
smörgås och sätter på kaffe :) Det är nu tid att sitta och bara njuta av 
det goda jag har satt fram. Kan läsa lite nyheter också det
är ju OK. Och sonen kommer upp för jag skall köra
han till Tullinge. Han skall bära kistan och det
kommer vara tungt.
 
 
Hoppas det blir sol hela ceremonin för det är Danni värld.
Han sitter där och tittar på sina kompisar, familj och vänner.
Han har inte lämnat jordlivet oberört, han är en sann krigare <3
Vi kommer att hylla dig för alltid vila i frid och ta n ljuset. I dag är
det det stora farväl från jorden .

 
Då så nu far vi i väg och tar farväl av Danni .
Fin kyrka och när väl allt startar är kyrkan full, massa människor.
Alla tar farväl av Danni, något jag tyckte var fint det var att all som vill
fick skriva på kistan en sista hälsning till Danni. Detta tog ju tid men vem bryr sig.
Allt var så fint och allt var som Danni ville. Sandra var nöjd och lilla flickan som kom fem
dagar efter att Danni lämnat var så vacker och hon är så lik sin bror.
 
 
Efteråt var det lite kaffe och tårta, jo jag stanna och det kännes rätt att göra för
Juhani och Anthony. Men jag var lite stressad så jag skall köra hem Steff 
och sen lämna Ashani vid tåget, hon skall jobba. Det är ju bara 
att acceptera detta :) He he. Jag själv ville  bara prata
lite om själva begravningen, det blir så tungt
för mig. All mina tankar kommer också.
 
 
Väl hemma hos Camilla så kommer
jag att ta en kaffe och sen sitter jag där en
stund. Hon har besök av grannen och jag känner
att det är inte så lägligt att vi pratar det jag vill direkt. Så vi
fikar och sen är det bara att bita i hopp. Linus skall på kalas i morgon.
Det var väl det som är de stora :)
 
 
Så är det nu time för mig att återvända hem till mig. Jag skall göra middag till
ungdomarna som kommer lite senare. Jag själv vill inte direkt sitta själv
men det är så det blir då jag känner att livets mening kommer till
frågor. När man sitter själv är det många saker som poppar
upp i skallen. Det är många som bara inte är
relevanta men dessa frågor kommer
också .
 
Gubben ringer så det är lite skönt att prata med honom.
Det som är så stressande är att han är i källaren med den sämst
mottagningen. Det är också Dr Phil på tv så man kan ju titta på de när jag
pratat klart med gubben. Jag är väldigt seg och väldigt trött så det är skönt att komma
i säng och sova lite. 
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0