Vad gör jaa nu??

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 7
 
180216
 
 
Grattis
 
Alexandra & Sandra
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej lilla lördag hur skall vi fixa dagen i dag då??
En lång och trevlig dag med allt vad det kan betyda.
Jag är hemma och ledig inget planerat mer än att eventuellt
träffa Rickard.
 
Men först skall jag göra min morgon utan alla dessa stress moment.
Jag skall nu se till  att allt bara är och förbli så. Inga konstiga
saker allt bara en morgon som är bra. Det betyder  att
jag startar i dag med frukost.
 
 
Jag blir sittandes i soffan med lite kaffe och min man skall
kolla på OS, så....vad skall jag göra då? Kan åka till Brinken på kaffe.
Lunchen först och här är det bara att få lite stroganoff och det är ju gott. Det
är Ashai´s mat så den är god. Vad är det mer då som är?? Mot Brinken :)
 
 
Här var det ju livat :) Annelie på besök och hon skall iväg mot
kalas. Hon har varit och ridit i Södertälje så det är ju bra
att ha sin bror nära för att ta en dusch först. Det blir
kaffe efter dom har ätit sin lunch.
 
Anneli åker då vidare.
Jag är kvar en stund för det 
är ju bara eftermiddag nu så det är 
inget annat att görs. Skall handla middag
från ICA Solbo innan jag kommer hem så jag tackar för
mig och åker vidare hemåt. Har handlat så då är det bara att köra vidare
på dagen nu då.
 
Kommer hem till ett tomt hus, tror min man är nere och spelar på hästar, inte så bra att
det ligger en kiosk med spelmöjligheter precis där vi bor. Det är till och med så att
han kan gå dit på en minut och i ösregn, det är så nära. Inge bra för han
slösar massor med pengar och så gnäller han på mig!!!!!!
Jag fikar för mycket ute :)
 
Nå väl hemma i min lilla vrå är det
då bara att slappa och leta efter något att
titta på. Mello deltävling 3 kommer nu det kan ju
vara något. Det är rätt bra låtar, men det var min favo 
som gick direkt till finalen :)
 
Så kommer det en film här och nu die hard 6.
Den sluta 23.30 så det var ju kul, tror jag somna där lite :)
Men har sätt den ett par gånger. Så det var OK.
 
Tack för i dag.
 
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0