Gubben hemma

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 2   
 
170113
 
 
GRATTIS 
 
Knut
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Har vaknat en gång i timmen så där 28 minuter över hel timme sen 01 i natt.
Om jag är trött?? Ja det kan du ge dig på att jag är. Om jag
har någon som helst lust att ta mig till jobbet? Nä
inte det minsta. Jag skulle vilja sova så där
15 timmar till, kan jag få det?
 
 
Så morgon stöket klart och lite irriterad, gubbens klocka ringde inte så jag
ligger efter 30 minuter på morgonen vilket gör att jag på tre sekunder
går från nyvaken PH till stressad PH. DET är INTE bra för då
kommer kärlkrampen sen. Jag skall göra mitt bästa och
se till att jag kommer i väg någorlunda bra tid.
Så nu frukost.
 
 
Skall hinna andas och hitta normalläge på min
stressade kropp. Det fungerar bra och jag kommer nu att  hoppa
in i Bee och dra till jobbet. Kommer så där fem innan jag börjar. Det är OK.
Hinner ta en kaffe innan matning på en boende. Vi har två matningar och det är då
så att jag och kollegan år inne på varsitt rum, avdelningen står då tom. Lite olustigt om någon
förrvirrad skulle dyka upp. Vi har tur i dag inget händer, jag har full koll på min värld och jag hoppas
kollegan har koll på sin. 
 
 
Jag gör mitt så det är bra och det är så det blir, alla är klara och det ser strålande ut.
Jag hoppas att det är fullt ös på vad som skall komma :) Lunchen jag känner
att det är så vete fan. Jag gillar inte massa skit snack och just detta äger
rum i vårt teame. Maria....alltså snacka om glapp käft. Hon kommer
till mig och säger att en kollega har problem med mig.
OK vad konstigt de enda gången var när jag 
bad henne ta en av mina för jag hade 
tagit hennes, men hon ville inte.
 
 
Jag fatta inte varför hon skulle då gnälla på mig.
Och nu sitter hon här, min kollega och säger att Maria säger att
jag säger och så vidare. Vilket skitsnack. Jag har bara svarat som det är.
Nu är jag sur på riktigt. Jag har tolererat Marias snack hit och dit i tre år. Nu är det bar.
Gå och skit ner dig säger jag bara.
 
Trött på sådana människor. Jag fattar inte att det är så svårt att bara vara
sann i sitt snack. Snälla jag orkar inte. Nu är det i alla fall min tid att
säga tack och hej. Nu skall jag till posten för att få mitt paket från
dammsugarpåsar. Ja det är också ett paket till Linus som
skall hämtas på Munkhättevägen.
Ja sen skall man åka fram och tillbaka
bara för att människan inte har swish. Snälla
själva hämtningen med allt fram och tillbaka tog 40 minuter.
Nu är jag grinig också, har så jävla ont i mitt ben. Det känns inte så bra
det känns konstigt att ha ont här på utsidan vaden. Vad sitter där?? Kärl så klart men 
är det viktiga kärl eller?? Får allt googla.
 
Väl hemma så tar jag en kaffe med min man och hänger i soffan.
Det är damernas stafett och skytt tävling, Sverige kom på en tredje plats bra jobbat.
Då har vi bra damer på skidor också. Så det känns bra. nu vill jag sova lite skulle jag kunna få det?
Tack för det.
 
Middagen kommer med klyftpotatis och kyckling.
Det smakar gott och jag är fortfarande seg och trött vilken
kväll detta blir jag är så slut mentalt att det bara är jobbigt. Jag vill inte att
jag skall göra någonting alls bara ligga här i sängen och kolla tv, känner mig så
slut som artist, helt platt med madrassen.
 
Det blir inte många knop på detta sätt. 
det skiter jag i också för man kan inte vara
så trött som jag är just nu, jag har ingen ork till något
annat överhuvudtaget. Det är skrämmande kan jag känna.
 
Jag lär slockna här i sängen , gubben skulle komma sa han,
Men när det är ingen som vet.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0