Har ett kvälls pass i dag.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 1 
170104
 
GRATTIS
Rut
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är jag på G med en ny dag, fin färsk och oskriven dag.
Tyvärr regnar det i ställe för snö som jag vill ha då det 
är finare, ljusare och allt där i mellan . Detta gråa
trista och blöta väder är inte skoj. Riktigt jobbigt
vill jag lova. Men med lite ljus och en god
frukost kan även detta väder vara
mysigt inne från :)
 
 
Jag hoppas att det är
bättre väder senare när jag skall
till bilen . Nu skall jag passa på att läsa
lite nyheter och se vad vår värld ha fått stå ut med
under natten. Kan ju vara vad som helst mellan bra och
dåliga saker.
 
 
Ja mycket blandat var det och det är inte något jag kan säga att jag tycker är bra.
Lynchning av fransk kvinnlig polis....väldigt tråkigt. Här hoppas jag att  de
skyldiga åker fast. Trump och Kim är småbarn i sandlådenivå. Mycket
om ovädret som nått USA, extrem kyla på ställen som inte har
de, Florida. Massa sport och annat gott. Går att läsa i
tidningen i dag.
 
 
Jag skall fortsätta min morgon i duschen nu.
En lite njutande stund för mig och bara
för mig, skönt med egen tid kan jag 
lova. Det är nu lite så där
lunch på G
 
Frågar min man om han vill ha lite lunch.
Jag föreslår Donken då jag också skall handla.
Det är ju bra att ta två på en och samma gång. Det är
väl OK. Jo det skall gå bra tycker han så vi klär oss och tar oss ut
i regnet för att ha en liten lunch tillsammans. det är ju helt OK kan jag tycka.
 
Handlar och far hem med de. Lite mjölk,smör,ägg, bröd,kyckling,
paj, kaffe. Ja det var allt. Sen ett grattis kort till Amanda. Jag måste skicka
ner paket till Lukas också. Så det finns tid till de, måndag tror jag. En spinner kanske :)
Tröjan har jag ju så en spinner kan vara kul. Hoppas han har det bra fina killen. Jag skall goa
med han så fort jag bara kan. Nu är det jobbet som kallar.
 
Juhani och Stella åker med till Huddinge, dom vill inte stå i regn.
Jag har nu 10 minuter på mig till jobbet. Hoppas jag hinner. Det är bara att
ösa på och se till att jag hinner, och visst han jag :) Möter chefen i trappan i dag igen.
Hon håller koll på mig. Men det är väl inte så roligt kanske.
 
Nu skall jag ta rapport av Maria, men titta här Inga är ju kvar hon jobbar lång dag i dag.
Det är så sällan vi möts, nu skall vi jobba nästa vecka tillsammans och det blir ju
så kul. I dag skall jag och Silvia jobba i hopp, det kommer att gå så bra.
Jag undrar vem som inte gillar att jobba med mig Silvia eller Maria??
Får höra saker som Maria säger att Silvia säger om mig.
Men det kan ju vara Maria som säger så.
 
Jag hatar skitsnack, jag kommer ta dom takt upp och ner när nästa grej kommer.
Hon skall inte snacka så mycket lilla Maria, det är sjukt jobbigt. Men det 
kommer fram till slut, man kan inte vara troende och ljuga, gäller
båda faktiskt. Men i dag är det jag och Silvia, det funkar bra.
Vi jobbar så bra att vi är klara sjukt tidigt.
 
Jag går 19.45 lite tidigt men jag hoppas Silvia får gå lite tidigare också.
Bra kväll och jag kan köra hem och vara nöjd för min insats är bra,
jag gör alltid mitt yttersta när jag är i tjänst. Så är det och 
så blir det. Alla glada och nöjda och det är jag också.
Ses i morgon Silvia det är du och jag som 
jobbar i morgon bitti.
 
Tar bilen hem som går på 10 minuter så jag är hemma
20.05, oj det är tidigt. Fan det är ju inte alls så roligt.
Men hoppas ingen gnäller för det. Väl hemma får
jag fixa kaffet, gubben ligger och sover på
soffan. Ja jag kollar lite på FB innan 
sängen.
 
Skall jobba tidigt i morgon bäst att sova nu.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0