Kalas för Linus

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 4
 
 
170126
 
 
GRATTIS
Bodil & Boel
 
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Min morgon starta rätt tidigt med dusch och sen frukost.
Jag fick sällskap rätt tidigt i dag, Camilla och Linus
kom till mig strax efter sju. Så vi skall göra oss
klara för att åka upp till Vårdcentralen.
Linus skall ha koll på sin fot.
 
 
Så är det vår tur hos läkaren och Linus får allt ett litet omläggning på foten.
Det är ett främmande föremål som har krupit i i huden på hälen.
Han har svårt att stå på foten eller gå på hela foten .
Men hoppas det blir bättre nu med detta.
 
 
Vi skall ner till centrum för att fixa
lite salva till Linus mun och lite som saknas
till kalaset. Massa saker är det ju inte för vi har ju
redan handlat nästan allt. Lite extra bara, nu skall vi ha lite
lunch och så är det väl dags att fixa  med kalaset.
 
 
Vi blev lite sega av allt som händer i dag så Camilla somna en stund på soffan.
Jag besluta mig för att inte köra hem, vill inte åka fram och tillbaka.
Så jag stanna hos Camilla. Åker bara iväg för att fixa med
ballongerna, Satan i gatan vad dyra dom är.
Jag tror jag har hittat en bra bissnis.
Heliumförsäljning.
  
Jag kommer på att jag måste hem jag måste hämta Linus packet.
Min laddare vore bra att ha också. Jag far hem och sen är det
bara att köra tillbaka, skall följa med Camilla och hämta bar 
från förskolan, det är tre barn som kommer och en
flicka till från förskolan. Fyra kusiner och andra
barn också.
 
Det är full rulle nonstop i tre timmar, jag och
Camilla har hållit på hela dan. Vi är nog lite trötta båda två.
Så nu är det bara att sätta fart på kalaset. Anneli jobbar hårt för att roa
barnen och alla gillar att dansa med henne :) Så då var det ett bra ös
 
Här är korten som kommer från Linus
kalas med sina kompisar och kusiner.
Dom har haft roligt och all var nog nöjda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 '
 
 
 
  


Bar börjar att gå hem och kalaset tar lite slut successivt. Jag fixar med disk och städar lite.
Jag känner att jag behöver komma hem och varva ner jag har ju jobb i morgon :
Jag är hemma sent 20.30 har varit hemifrån sedan 08.15 så nu skall
det bli skönt att komma hem och få sova.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0