Ledig Hurra :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 5
 
 
180130
 
 
GRATTIS
 
 
Gunilla & Gunhild
 
 
Idag skall jag gratta mitt barnbarn Linus
Fem år i dag <3
 
 
 
DAGENS CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag men ändå en speciell dag.
Det är min lediga dag vilket jag uppskattar
högt och hoppas att den blir så bra som bara den kan.
Jag har också ett barnbarn som fyller år som skall firas av familjen
i dag klockan 18. Så då kommer jag vara på Brinken :)
 
 
Men till dess skall jag och Camilla fixa lite, sjukgymnasten först.
Sen handla lite till i kväll, så det kommer att vara min dag med Camilla.
Först skall jag dok inta penicillin , mediciner och frukost. Jag hinner inte njuta
så länge för Camilla kommer strax. Men det är OK i dag. Så fixa sig lite :)
 
 
 Vi är hemma så där 1,½ timme innan vi skall läma Linus på dagis.
Sen skall vi till upp till sjukgymnasten. Jag tränar min nacke men det är svårt
att slappna av i axlarna. Men vi kör lite träning och hoppas på det bästa. Jag vill inte att
smärtan skall ta över jag behöver nog detta mer än vad jag tror. Så Camilla är också här för
sin rygg, nacke och balans. Så det tar en timme, jag måste ner till centrum och när vi kommer dit
har jag glömt vad jag skulle köpa :)
 
Vi handlar sallad till lunch och en bulle till kaffet :) Det är dags för go fika i dag.
Jag är seg och får matkoma, jag tror vi båda somna på Camillas soffa.
Vi skall hämta Linus där vid tre så gott om tid har vi. Han är ute och
han är en glad ute pojke. Så det är bara bra. Nu skall vi till
vårdcentralen igen, denna gång till BVC och Linus
5-års kontroll. Han kollar hörsel, synen,
längden 112 cm och vikt. 19 kg.
Det är nog OK tycker jag.
 
Nu är klockan nästan 17 och
folk skulle komma då, Johanna med två
killar och Patrik kom, Lena och Göran, Kim och
Lillevi kom också. Grannfamiljen kom och det är ju skoj.
Snälla personer är det. Ove kom och gav Linus ett grattis kort.
Fina grannar. Lite bilder kommer här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Det var god tårta och alla var glada och nöjda :)
Det uppstod dock en rolig situation ) med
Linus när han fick ett spel av Annelie, 
Daniel, farmor och farfar :) Han
ville spela nu.
 
Att vänta är inte barns stora
starka sida :) så det blev lite knorr, men
han lekte glatt med kompisen  ett tag till, sen blir det
spel kan jag lova, jag avlägsna mig väldigt tidigt då jag är trött
och lite stressad för allt jag borde ha gjort :)
 
Kommer hem och det är tyst Juhani är i Haninge och hämtar Ashani.
Dom ramlar nog in här snart. Jag Sitter och pratar med Ellie
och då kommer dom hem. Skall fixa middag och så
dom äter sent, inte så bra kan jag tycka.
Pratar färdigt med Ellie, tittar
på tv men somnar
tydligen :)
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0