Ledig måndag första detta år.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 2 
 
 
170108
 
GRATTIS
Erland 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja man är vaken inte med tuppen i dag men bra tidigt i alla fall.
Jag skall ju hoppas på de bästa och köra järnet tills i kväll :)
Nä lite piano kan jag allt ta. jag är ju ledig. Så nu till 
min frukost och lite gluttade på FB och nyheter. 
 
Det var inte så mycket men det var lite om Vårby Gårds smällen.
Lite koll på FB också och där var det lite mer att kolla på 
kan jag lugnt säga. Jag har allt jag vill ha för dagen
så jag skall göra mig klar för en kaffe på Brinken.
Det kommer att smaka gott.
 
 
Jag far dit och Linus undrar om jag kan köra han till förskolan.
Jo det kan jag så det är bara att hoppa i kläderna och sen 
tar vi oss dit. Jag kommer ner till förskolan och 
han blir glad att se sina kompisar.
 
 
Jag far tillbaka till Brinken. Lägger färg i håret på Camilla
och hon lägger färg i mitt hår. Vi har alltså nya färger
båda två :) Det är ju bra kan jag då tycka. Jag blir
lite brunare och hon blir blondare.
 
 
Jag är nöjd och det är väl hon också.
Jag tar mitt kaffe och Sussi Paakki kommer med bullar.
Perfekt, denna dag gick som på räls. Jag skall till sjukgymnasten
Carolin i dag 14.00 och Camilla skall till läkaren 14.15. Sussi kör henne och
sen tar Camilla hem. Jag skall ju handla och skicka paket till Lukas.
 
 
Jag blir klar 14.45 och har då massa nya övningar och mera ont i nacken.
Carolin säger att det kommer att gå bra sen det kommer bara ta
tid för det är inga småsaker detta. Jag litar på henne
helt klart så jag kommer att bli bra. 
 
Ny tid nästa vecka.
Detta kommer att bli bra. Jag vill bara
få fram mitt lilla problem i ljuset så jag kan jobba med det.
Nu skall jag också meddela min chef om min höger tumme. Vad kommer
att hända med den?? Ingen som vet, ingen som vet. En arbetsskada är det och
den'är inte så rolig.
 
 
Nå väl till affären och fixa middag i dag, korvstroganoff det är
Ashani som skall fixa den i dag. Min son är lite i en svart
grop och har så svårt att komma upp från den.
Det kommer att ta lite tid de får göra de, du
måste släppa loss känslorna killen.
 
Jag hoppas nu att Lukas blir glad åt paketet som kommer till han om två dagar.
Jag hoppas mitt fina barnbarn kan skicka bild på sig till mig. Jag vill så
gärna ha ett nytt kort på han. Så handlat och skickat paket nu 
skall jag hem. Jag kommer att lata mig i dag. Massor.
 
Middan klar 18.30 så gott och så 
glad att jag slipper göra mat. En stor lättnad.
Nu när jag njutit klart skall jag titta på TV sen blir det sängen.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0