Min dotter, du skall då alltid stöka till det :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 3 
 
170118
 
 
GRATTIS 
Hida & Hildur
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 När man har fem minuter och skall fixa i ordning sig med allt.
Camilla ligger inne på Karolinska Solna R15 neurologen.
Jag skall dit men måste först försöka få semester.
Och sen även få parkeringsbolaget som har
p-platserna på HS Huddinge att logga
ut mig. Det gick ju inte då när
jag skulle hem.
 
Nu är det fixat och jag har ätit lite frukost då kan jag väl åka då.
Mot Solna och Camilla. Ja just ja jag fick ingen semester.
Min dotters tillstånd var inte själ nog. Så först till
Brinken och jag får då lite saker med upp till
Camilla. Sen tar jag en kaffe med Thomas.
Vi snacka lite och allt är så jobbigt.
 
 
Jag vill bara skrika och slåss, kan inte denna unge få bara vara frisk.
Fan vad orättvist allt skall vara för mina barn. Jag känner att det 
inget jag kan rå på, det bara är hopplöst och katastrof .
Nu kör jag iväg i alla fall. Mitt sällskap vid luren är
Sussi Paakki. Skönt att snacka med någon.
Ja det är ju bara att sätta lite gas på
Bee. Så kommer vi fram.
 
 
Jag hittar en P-plats och får
obehagliga vibbar av att bara gå genom
dörren här. När Camilla låg sist är var hon nyrakad
och en shunt in op. i huvudet. Nu är hon här igen. Vad kommer
dom hitta nu då?? Jag kollar på tavlan samma avdelning, inte bra, kommer
upp på plan 5, samma sal, nu får det allt vara bra. Nä då nu skall väl hela flickan gås igenom.
Vad är felet.
 
 
Jag måste dess värre lämna mitt barn där, ensam och med en ångest som inte går att
ta på för den är så stor att den fyller hela rummet. Obehagligt känsla. Hon skall
nu göra en test för att se om hon har kristall sjukan. Jag tror inte det, för jag
har sagt det tidigare, det är shunten, det är stopp i den eller något. Men det
blir inte så. Denna moderna sak har en backventil och den fixar
det mesta.
 
Ja jag vill ju tro på detta, alla lärda läkare säger att Camilla har bara
muskel besvär från nacken. Ja vi har köpt detta. Från Vård
centralen hemma, reumatologen HS,neurologen HS 
även lättakut läkaren sa att hon måste vara
förkyld och ha besvär av bihålor.
 
 
Ja ja hoppas alltid på detta.
Nu har hon  blivit inlagd på neuro i Solna
då börjar man fundera. Hur allvarligt är detta?? Jag
kan sätta en 100 kr på att det är något som är fel. Ja hon kollar nu
hörsel och blivit inlagd på neuro i innerörat. Allt felfritt. Det är så bra som det bara
kan bli. Då är det uteslutet då måste dom kolla shunten. Det måste vara dan.
 
PH måste till jobbet nu, lämnar min flicka i sjukhusets vårt. Jag
bara säger det gör inte illa henne då kommer jag. Kommer till
Västergården och är en döende Dandy. Här skall jag slita
till klockan 20.30. Fy för den onde.
 
Nä men det funkar bra efter alla 
det olika saker man gör fram och tillbaka :)
Oj vad trött jag är och vad det känns jobbigt. En
boende som är i slutets fas, En liten man som blir orolig
för småsaker och snackar massa olika saker om  allt annat. Sen
är det ju bara att bita i detta.
 
Min dag slutar till slut så då skall jag hem :)
Kommer hem och känner att det är fasligt vad jag är seg och trött :)
Nä vill inte sitta här och vara segpropp, här skall vi hoppa upp och ner i sängen.
Kramat , pussar natti.
 
  
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0