Nya året är här

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 1
 
 
170102
 
GRATTIS
Svea 
 
Stort grattis på födelsedagen
Amanda
 
Annet Part
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har nu vaknat och sover länge, jag har varit
mentalt tömd på energi efter gårdagen jobb och efterutbrottet
på jobbet. Tänk att det kan vara så avgörande och så jobbigt att bli
tömd på energi. Ja så kan det gå när man tömmer sin kropp på energi.
Återhämtning i dag, tack.
 
 
Ja fixa frukost till oss, mig och Linus. Han var orolig att hans yoghurt inte
var i skålen så jag visa han sin kartong, då kan han lugnt äta den.
Jag sätter mig och skall nu bara se till att energin kommer
tillbaka till mig så jag är en pigg människa i morgon.
 
 
Denna dag skall nu börja tycker jag. 
Startar med frukost lite kaffe på det och min
dag är ett faktum. Så bra det känns att kommer på plats.
 
Jag lova Juhani att köra till en djuraffär och kolla lite saker till buren.
Råttorna vill leka lite mer och behöver klättra lite. Men då plötsligt skall dom
inte så, jag bara blir galen på dom. Men då kan jag i alla fall åka till Camilla och fika innan 
jag och Ari skall åka till Kim. Det blir liten tur till.
 
 
Väl på sös kommer vi upp till avd. 57 och här ligger han.
Manen med det oväntade akut läget. Han har tur som klara sig
Det kunde lika bra ha gått åt skogen helt och hållet. Livet är inget man
skall spela roulett med.
 
Vi var dör två timmar och det
var ju bra, vi promenera med han och
han fick sträcka på benen. Det är ju inte så roligt
att ligga här på ett sjukhus och inte komma hem :) Så det
är nu bara att se till och bli frisk kan jag tycka. Det är inget skoj alls.
 
 Nu skall vi handla, det är lite som skall hem och det blev....600 KR.
Ja min man vet hur man spenderar pengar :) Det är inte klokt
på någon sida alls. Jag plockar och han lägger ner mer.
Ari i en affär ingen hit :)
 
Väl hemma så kommer det sig att jag gör maten.
Lasagna bliv det ser gott ut och som efterrätt blir det något
bakverk av Ashani. Spännande. Jag skall ta kaffe som min man gjort.
Det var inte gott blev inget kaffe för mig. Det kallar jag tragiskt. Så nu blir
det tv kväll och lite soffhäng. Det blev en bra kväll och jag är nöjd.
 
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0